تربیت صحیح نسل جوان جامعه را از انحطاط نجات می‌دهد
کد خبر: 3756524
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲

تربیت صحیح نسل جوان جامعه را از انحطاط نجات می‌دهد

گروه فرهنگی- نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: تربیت صحیح نسل جوان جامعه را از انحطاط و بداخلاقی نجات می‌دهد.

تربیت صحیح نسل جوان جامعه را از انحطاط نجات می‌دهد

به گزارش ایکنا از البرز، عزیز اکبریان، 24 مهرماه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس که در دفتر امام جمعه فردیس برگزار شد، اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی باید موضوع اخلاق اجتماعی و تربیت جوانان را در اولویت قرار دهد چرا که توجه به تربیت صحیح نسل جوان جامعه را از انحطاط و بداخلاقی نجات می‌دهد.
وی تاکید کرد: هر کشوری اگر بخواهد در جهت ترقی و پیشرفت قرا گیرد باید به نسل جوان خود بیشتر توجه کند چرا که اگر درست تربیت نشوند و به حال خودش واگذار شود به سمت تباهی خواهدرفت.
این مسئول بیان کرد: تربیت درست وشناساندن هویت دینی ومعرفی سیره علمی وعملی به جوانان و ارائه الگوهای سبک زندگی اسلامی ایرانی می تواند جوانان را به سمت فرهنگ دینی و زندگی خوب، سالم وشایسته هدایت کند.
اکبریان گفت: امروز باید با توجه به پیشرفت تکنولوژی، نیاز و کنجکاوی جوانان نسبت به مسائل وموضوعات اجتماعی باید در کنار آموزش خانواده، مدرسه ومعلم وحفظ هویت دینی و سبک زندگی اسلامی شبکه‌های اجتماعی متناسب با فرهنگ وسبک خودمان در جامعه ایجاد کنیم که جوانان بتوانند در همین مسیر سبک زندگی اسلامی و ایرانی فعالیت داشته باشند.
نماینده مردم کرج در مجلس اسلامی در پایان بر ضرورت تشویق جوانان برای حضور در مساجد تاکید کرد و افزود: جوانان باید در ترکیب هیات امنای مساجد قرار بگیرند، باید کاری کنیم تا حداقل یک سوم صفوف نماز جماعت را جوانان تشکیل دهند.
انتهای پیام

captcha