افزایش تردد زائران اربعین از همدان
کد خبر: 3757974
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶

افزایش تردد زائران اربعین از همدان

گروه اجتماعی ـ مدیر مرکز کنترل راه‌های استان همدان از افزایش تردد زائران اربعین در این استان خبر داد و گفت: امسال در روز‌های منتهی به اربعین حسینی میزان تردد زائران در محور‌های استان همدان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ تا ۲۰ درصد افزایش دارد.

افزایش تردد زائران اربعین از استان همدان

بابک گردان، مدیر مرکز کنترل راه‌های استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه تمام راه‌های استان باز است، اظهار کرد: امسال در روزهای منتهی به اربعین حسینی میزان تردد زائران در محورهای استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 تا 20 درصد افزایش دارد.
وی افزود: محور همدان-کرمانشاه تا سه‌راهی بهار و پس از آن محور همدان- تهران تا ابتدای آزادراه پرترددترین محورهای استان در این روزها هستند.
وی تصریح کرد: براساس تصاویر دوربین‌های نظارتی در حال حاضر آسمان استان ابری و در برخی محورها شاهد بارش پراکنده و مقطعی باران هستیم.
گردان با بیان اینکه در برخی از گردنه‌های استان بارش پراکنده باران وجود دارد، خاطرنشان کرد: هم اکنون در محور همدان- تهران محدوده آزادراه بارش باران وجود دارد که البته این موضوع مقطعی است.
مدیر مرکز کنترل راه‌های استان همدان در پایان تأکید کرد: مسافران و هم‌استانی‌های عزیز می‌توانند با تماس با تلفن گویای 141 و یا مراجعه به سایت  WWW.141.IR از آخرین وضعیت راه‌ها و وضعیت جوی آگاه شوند.
انتهای پیام

captcha