پایان تصویربرداری «استشهادی برای پسرم علی»
کد خبر: 3759376
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

پایان تصویربرداری «استشهادی برای پسرم علی»

گروه فرهنگی - تهیه‌کننده و کارگردان فیلم دفاع مقدسی «استشهادی برای پسرم علی» از پایان تصویربرداری این فیلم در روز پنجم آبان‌ماه خبر داد.

پایان تصویربرداری فیلم دفاع مقدسی«استشهادی برای پسرم علی»

محسن کریمیان تهیه کننده و کارگردان فیلم «استشهادی برای پسرم علی» در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، با بیان اینکه تصویربرداری این فیلم روز پنجم آبان‌ماه به اتمام رسید، گفت: قصه در مورد مادر شهیدی است که در گذشته تنها پسر خود را به واسطه اتفاقی به خانواده برادر شوهرش می‌سپارد پسر او شهید شده و پس از ۲۷ سال پیکرش برمی‌گردد و برای باز پس گرفتن آن به دنبال استشهاد از اهالی قدیمی محل می‌رود که در این بین با اتفاقاتی روبه‌رو می‌شود و...

وی افزود: همکار  تهیه‌کننده  این فیلم، سید شهاب‌الدین طباطبایی بوده و  احمد عالمی به عنوان مدیر تولید و  نویسندگی این اثر را راحله پاشایی بر عهده داشته است.

کریمیان تصریح کرد: محمد نورانی مدیریت فیلمبرداری، و هادی بهشتی نیز مدیر صدابرداری،  معصومه یزدانی به عنوان جانشین تهیه کننده،  ایمان کریمیان دستیار اول و برنامه‌ریز، معصومه قربان پور دستیار دوم کارگردان و منشی صحنه،  مریم عسگری طراح گریم و باقر حسنی به عنوان مدیر تدارکات در این فیلم نقش داشتند.

پایان تصویربرداری فیلم دفاع مقدسی«استشهادی برای پسرم علی»

وی ادامه داد: در این فیلم  زهرا سعیدی، حسین توشه، راویه زواری و سید شهاب‌الدین طباطبایی به عنوان بازیگر ایفای نقش کردند.

تهیه کننده و کارگردان فیلم «استشهادی برای پسرم علی»  با بیان اینکه این فیلم قرار است برای جشنوارهایی چون عمار و مقاومت و ... آماده شود، اظهار کرد: این فیلم برگرفته از یک واقعیتی است که شواهد تاریخی دارد.

انتهای پیام

captcha