اعلام آمادگی شهرستان اسدآباد برای اسکان ۵ هزار زائر اربعین
کد خبر: 3759469
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸

اعلام آمادگی شهرستان اسدآباد برای اسکان ۵ هزار زائر اربعین

گروه اجتماعی _ فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: شهرستان اسدآباد آمادگی اسکان ۵ هزار زائر اربعین را به صورت شبانه‌روزی دارد.

ظرفیت اسکان 5 هزار زائر اربعین در شهرستان اسدآباد

به گزارش ایکنا از همدان، کریم حمیدوند، فرماندار شهرستان اسدآباد امروز، 6 آبان ماه در ستاد اربعین حسینی شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: وعده‌های غذایی شامل صبحانه، نهار، شام و میان‌وعده از 30 مهرماه تا 4 آبان‌ماه طی مدت 5 روز گذشته تا کنون بین زائران حسینی که از مسیر این شهرستان عبور کرده‌اند، توسط موکب‌ها توزیع شده و این پذیرایی‌ها تا پایان اربعین ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: 14 هزار وعده نهار، 12500 وعده شام، 16260 وعده صبحانه و 6700 میان‌وعده از مجموع 50 هزار وعده غذای توزیع شده بین زائران عبورکننده از مسیر اسدآباد طی مدت فوق بوده است.
حمیدوند تصریح کرد: طی 5 روز گذشته بیش از 1317 زائر به صورت شبانه‌روزی در این شهرستان اسکان داشته‌اند.
وی با بیان اینکه شهرستان اسدآباد آمادگی اسکان 5 هزار زائر اربعین را به صورت شبانه‌روزی داراست خاطرنشان کرد: امسال در راستای استقبال از زائران اربعین حسینی در شهرستان اسدآباد سه ایستگاه صلواتی رفت و سه ایستگاه صلواتی برگشت برپا شده است.
فرماندار اسدآباد ایستگاه صلواتی شهید قهاری گردنه، خیمه الزهرا پارک ملت و سیدالشهدا کربلا پاسارگاد را ایستگاه‌های صلواتی رفت در این شهرستان برشمرد و یادآور شد: شهدای جنت‌آباد، شهدای اسدآباد - سردار همدانی و ایستگاه شهید قهاری گردنه، موکب‌های برگشت این شهرستان در راستای ارائه خدمات و استقبال از زائران اربعین از این مسیر هستند.
وی در ادامه به حضور و بازدید مأموران بهداشتی به صورت محسوس و غیرمحسوس از ایستگاه‌های صلواتی تأکید کرد و گفت: جمع‌آوری زباله‌ها، نظارت دقیق بر سوخت، امنیت موکب‌ها و زائران از جمله مواردی است که کمیته‌های ذیربط باید به این موارد توجه ویژه‌ای داشته باشند.
حمیدوند در پایان از تشکیل 15 کمیته در ذیل ستاد اربعین این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: کمیته‌های بهداشت و درمان، فرهنگی و آموزشی، عمرانی و زیرساختی، حمل‌ونقل و انرژی، اطلاع‌رسانی، ایمنی و حوادث، امنیتی و انتظامی، امدادونجات، نظارت و بازرسی و کمیته مردمی از جمله کمیته‌های تشکیل شده در ذیل ستاد اربعین این شهرستان هستند.
انتهای پیام

captcha