اجرای ۳۱۳ برنامه بزرگداشت هفته بسیج دانش‌آموزی در مدارس شیراز
کد خبر: 3760890
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

اجرای ۳۱۳ برنامه بزرگداشت هفته بسیج دانش‌آموزی در مدارس شیراز

گروه اجتماعی ـ مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز از اجرای ۳۱۳ ویژه‌برنامه بزرگداشت هفته بسیج دانش‌آموزی در سطح مدارس این کلان‌شهر خبر داد.

اجرای 313 برنامه بزرگداشت هفته بسیج دانش‌آموزی در سطح مدارس شیراز

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه بقیة‌الله(عج) شیراز، مهدی بابایی، مسئول بسیج دانش‌آموزی این ناحیه از سپاه از اجرای 313 ویژه برنامه بزرگداشت هفته بسیج دانش‌آموزی در سطح مدارس این كلان‌شهر خبر داد و گفت: برنامه‌های متنوعی در این راستا به‌همت حوزه‌های مختلف سپاه ناحیه بقیةالله(عج) اجرا می‌شوند.
وی با اشاره به شعار هفته بسیج دانش‌آموزی امسال با عنوان «دانش‌آموز انقلابی، مدرسه انقلابی» گفت: گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی، بزرگداشت دلاورمردی‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدای دانش‌آموز در دوران دفاع مقدس است که به فرمان امامشان لبیک گفته و در جبهه‌های نور حضور یافتند.
بابایی با بیان اینكه هفته بسیج دانش‌آموزی هفته توجه دوباره مسؤلان به نسل آینده‌ساز کشور است، به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت و گفت: برگزاری آیین صبحگاه سراسری و نواختن زنگ ایثار و شهادت، برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت اربعین حسینی (ع)، حضور در برنامه صبحگاهی مدارس و اهدا حکم فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته خواهد بود.
وی، برگزاری مسابقه نقاشی توسط مدارس ابتدایی و مقطع متوسطه اول، عطرافشانی و گلباران گلزارشهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم، برگزاری مسابقات ساخت آدمک و کاریکاتور توسط مدارس مقطع دوم دبیرستان، تزیین تابلوهای مدارس در این باره، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در مدارس، اکران فیلم تنگه ابو قریب در مدارس توسط واحدهای دانش‌آموزی، برگزاری مسابقه نامه‌ای به کودکان یمنی وهمچنین برگزاری مسابقه چرا مرگ بر آمریکا را از دیگر برنامه‌های این ایام عنوان كرد.
مسؤل بسیج دانش‌آموزی ناحیه بقیةالله(عج) شیراز به آغاز رسمی طرح شهید «بهنام محمدی» در این هفته نیز اشاره و اظهار امیدواری کرد با آغاز این طرح سه نهاد تربیتی مدرسه، مسجد و خانواده در کنار هم به وظیفه ذاتی خود هماهنگ و همصدا عمل كنند.
بابایی در بخش پایانی صحبت خود از اجتماع با شکوه دانش‌آموزان در روز پایانی هفته بسیج دانش آموزی در بست شهید دستغیب خبر داد و گفت: در 13 آبان دانش‌آموزان ناحیه 3 در قالب هیات عزاداری و شعار هیهات منا الذله وارد تجمع استکبار ستیزی در شیراز خواهند شد.
انتهای پیام

captcha