هشت‌گانه «جريان‌شناسی تفسير» منتشر شد‎
کد خبر: 3765592
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰

هشت‌گانه «جريان‌شناسی تفسير» منتشر شد‎

گروه حوزه‌های علمیه ــ کلان‌پروژه قرآنی «هشت‌گانه جريان‌شناسی تفسير» از سوی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و با حمايت شوراي عالی علوم، تحقيقات و فناوری (عتف) اجرا و در قالب مجموعه مجلدات منتشر شد.

هشت‌گانه «جريان‌شناسی تفسير» منتشر شد‎به گزارش ایکنا؛ چهار جلد از این مجموعه با عناوین جریان‌شناسی تفسیر معتزلی، جریان‌شناسی تفسیر اجتماعی عقلی، جریان‌شناسی تفسیر روایی و جریان‌شناسی تفسیر قرآن‌گرا از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد اسعدی، دانشیار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه تدوین شده است.

دو جلد نخست آن در زمستان سال ۱۳۹۶ منتشر و دو جلد دیگر در تابستان و پاییز امسال چاپ و منتشر شده است همچنین شادی نفیسی، دانشیار دانشگاه تهران، جریان‌شناسی تفسیر علمی را به رشته تحریر درآورده است؛ این کتاب در تابستان ۱۳۹۷ چاپ و منتشر شد.
 
جریان‌شناسی تفسیر تربیتی به قلم علی اسعدی مدرس دانشگاه فرهنگیان به رشته تحریر درآمده است که در تابستان ۱۳۹۷ به بازار نشر عرضه شد، همچنین جریان‌شناسی تفسیر تطبیقی تألیف انسیه عسکری استادیار دانشگاه حضرت معصومه (س) است که در تابستان ۱۳۹۷ منتشر شده است.

جریان‌شناسی تفسیر سلفی نیز توسط علی فتحی، استادیار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه تألیف شده است که در دست چاپ قرار دارد و علاقه‌مندان برای خرید این آثار می‌توانند به سایت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه rihu.ac.ir و یا سایت خانه کتاب مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha