برگزاری نمایشگاه «با ولايت تا شهادت» در فردیس
کد خبر: 3766005
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

برگزاری نمایشگاه «با ولايت تا شهادت» در فردیس

گروه فرهنگی ـ مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام رضا(ع) فردیس گفت: همزمان با فرارسیدن هفته بسیج نمایشگاهی تحت عنوان «با ولايت تا شهادت» در این شهرستان برپا شد.

برگزاری نمایشگاه «با ولايت تا شهادت» در فردیس

علی رستمی، مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام رضا(ع) در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان فردیس، اظهار کرد: بسیجی نماد یک مجاهد انقلابی، خادم مردم و یک سرباز بی‌ادعا در لشکر حق علیه باطل است و افتخارش شهادت در اوج گمنامی است.
وی برضرورت ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه تاکید کرد و گفت: بدخواهانی که قصد دشمنی با ملت ایران را دارند بدانند که مردم شهرستان فردیس بیدار‌تر از هر زمانی با وحدت و وفاق ملی فرامین مقام معظم رهبری را عملی می‌کنند.
این مسئول بیان کرد: امروز وظیفه داریم تا با همبستگی ملی قلب‌ها را به هم نزدیک کنیم و وظایف خود را در پاسداری از انقلاب و ارزش‌های نظام در راستای تبعیت از مقتدای خود به نحو احسن و شایسته انجام دهیم.
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام رضا(ع) در ادامه گفت: همزمان با فرارسیدن هفته بسیج نمایشگاهی تحت عنوان «با ولايت تا شهادت» در شهرستان فردیس برپا می‌شود.
وی گفت: اين نمايشگاه با هدف عينيت بخشيدن به فرامين مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم زنده نگه‌داشتن ياد و خاطره رشادت‌ها و ايثارگری‌های بسيجيان و تعميق فرهنگ بسيجی بر پا شده است.
رستمی برگزاری یادواره شهدا، دیداربا ائمه جماعات، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی میزخدمت، دیدارباخانواده‌های شهدا، ویزیت رایگان، تجلیل ازبسبجیان، گلباران مزارشهدا و اجتماع بزرگ بسیجیان را از برنامه‌های مهم سپاه فردیس در هفته بسیج اعلام کرد.
انتهای پیام

captcha