خادمان موکب جنت‌الحسین(ع) شهرداری تبریز تجلیل شدند
کد خبر: 3768214
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

خادمان موکب جنت‌الحسین(ع) شهرداری تبریز تجلیل شدند

گروه اجتماعی- آیین تجلیل از خادمان موکب جنت‌الحسین(ع) شهرداری تبریز با حضور شهردار تبریز، مدیر دفاع مدنی شهر کربلا و جمعی از مسئولان شهری در تالار اندیشه ائل گلی تبریز برگزار شد.

خادمان موکب جنت‌الحسین(ع) شهرداری تبریز تجلیل شدند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، آیین تجلیل از خادمان موکب جنت‌الحسین (ع) شهرداری تبریز عصر روز گذشته هشتم آذرماه امروز با حضور شهردار، مدیر دفاع مدنی شهر کربلا و جمعی از مسئولان شهری در تالار اندیشه ائل گلی تبریز برگزار شد.

ایرج شهین باهر، شهردار تبریز در این مراسم، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر حضور پرشور در مراسم راهپیمایی اربعین اظهار کرد: باید تمامی دستگاه‌ها در راهپیمایی اربعین حضور یابند که شهرداری تبریز نیز همچون سایر دستگاه ها در این راستا خدمات ارزنده‌ای را به زائران اربعین حسینی ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه شهرداری این کلانشهر در قبال تمامی اقشار برای تمامی حوزه ها مسئول است، اظهار کرد: حضور کلانشهر تبریز به عنوان پایتخت تشیع جهان اسلام در ایام راهپیمایی اربعین در کربلای معلی امر ضروری است که امیدواریم در سال‌های آینده با همکاری بیش از پیش خیران، این برنامه ادامه یابد.

وی بر لزوم احداث موکب دائمی در کربلای‌معلی تأکید کرد و گفت: امیدواریم با همکاری شهرداری کربلا و همچنین سایر دستگاه ها و ارگان ها با مشارکت خیران، حسینیه ای با نام کلانشهر تبریز در شهر کربلا احداث شود.

شهین باهر در ادامه با بیان اینکه شهروندان تبریزی بیش از سایر زائران از خدمات موکب جنت‌الحسین (ع) استفاده می‌کنند، ادامه داد: شهرداری تبریز خود را در برابر شهروندان تبریزی مسئول می‌داند و امیدوارم این موکب در سال‌های متمادی در کربلای معلی به زائران حسینی خدمت‌رسانی کند.

در این همایش، از سلام الله امیری، شهرام دبیری، محمدعلی علاقه بند، جواد مشکین‌باغ و همچنین رحیم شکوهی به عنوان خیران برتر تجلیل و قدردانی شد.

در این آیین، از ۴۰ نفر از خادمان موکب جنت الحسین (ع) که در مراسم پیاده‌روی اربعین به زائران حسینی خدمات‌رسانی کرده بودند، تجلیل و قدردانی شد.

گفتنی است؛ موکب جنت‌الحسین (ع) شهرداری تبریز (عمود ۱۳۹۴) در طول ایام پیاده روی اربعین، خدمات ارزنده ای چون خدمات درمانی، پزشکی، بهداشتی، اسکان، پذیرایی، پاسخگویی به سئوالات شرعی، غرفه کودک و چندین خدمات دیگر را به زائران اربعین حسینی ارائه کرد.

انتهای پیام

captcha