لزوم تکریم و تجلیل از ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی
کد خبر: 3769116
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

لزوم تکریم و تجلیل از ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی

گروه اجتماعی ـ مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: تکریم و تجلیل از ایثارگران و جانبازان باید به‌عنوان یک فرهنگ نهادینه در رگه‌های مختلف و تمام امور جاری دستگاه‌های اجرایی جریان داشته باشد.

لزوم تکریم و تجلیل از ایثارگران در دستگاه‌های اجراییبه گزارش ایکنا از اردبیل، یاسر شاهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل روز گذشته، ۱۱ آذرماه در جلسه گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از ایثارگران اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: آموزه‌ها و پایه‌های دینی استمرار و استقرارمردانگی و راز آفرینش خلقت از سوی خداوند متعالی است.
مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل‌ تصریح کرد: تجربه بشری به ویژه در مذهب شیعه نشان داده است که هرگاه روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه جاری بوده پیروزی و موفقیت از آن اجتماع شده است.
شاهی گفت: بسیاری از جانبازان و آزادگان گریبان‌گیر مشکلات درمانی و نارسایی‌های جسمی و روحی هستند، اما با گام‌های استوار خود در همه صحنه‌های انقلاب پیشگام و پیشقدم هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان افزود: تکریم و تجلیل از ایثارگران و جانبازان به عنوان فرهنگ نهادینه در رگه‌های مختلف و تمام امور جاری دستگاه‌های اجرایی جریان داشته باشد.
وی اظهار کرد: تکریم و تجلیل ذاتاً گل واژه‌ای عالی در مقام معنوی است که هر شخصی در این موقعیت قرار می‌گیرد به تمام کار‌های مثبت خود افتخار می‌کند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به اینکه جامعه مقتدر و طیبه لاجرم به نماد‌های قهرمانانه خود احترام می‌گذارد و مکلف به ادای دین به آن‌ها است، بیان کرد: انتقال مفاهیم معنوی و رشادت‌های انسانی به نسل‌های آینده باید از طریق تعقیب وصیّت شهداء و امام شهداء مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام

captcha