ثبت‌نام اینترنتی مسابقات قرآن شکوفه‌های احمدی(ع) آغاز شد
کد خبر: 3776526
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

ثبت‌نام اینترنتی مسابقات قرآن شکوفه‌های احمدی(ع) آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ ثبت‌نام اینترنتی مسابقات قرآن شكوفه‌های احمدی(ع) وابسته به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) آغاز شد.

به گزارش ایكنا از فارس، پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر محوریت قرار گرفتن حرم مطهر به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی و همچنین پرورش حافظان کلام‌الله مجید، مرکز دارالقرآن حرم مطهر همزمان با دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی، هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم را با عنوان شکوفه‌های احمدی(ع) برگزار می‌كند.
این مسابقات ویژه کودکان در گروه سنی ۴ تا ۶ سال و در دو بخش حفظ ۱۴ و حفظ ۲۴ سوره آخر قرآن به همراه سوره حمد برگزار می‌شود.
ثبت‌نام این مسابقات فقط به‌صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)، بخش شکوفه‌های احمدی، به نشانی shahecheragh.ir/shekoofeha است.
این مسابقات در روز چهارشنبه، ۱۷ بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد كه نوبت‌دهی آزمون بر اساس اولویت ثبت نام است و جلسه توجیهی با حضور نمایندگان مهدها و پیش دبستانی‌ها در روز شنبه، ۸ بهمن‌ماه در مرکز دارالقرآن از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰ برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به پایگاه پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس مراجعه و یا در ساعات اداری با شماره‌های ۳۲۲۲۵۰۰۴ – ۳۲۱۳۱۳۶۳ -۳۲۱۳۱۲۴۳ تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha