گرامیداشت شهدای حادثه سقوط هواپیمای707 در تبریز
کد خبر: 3784085
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

گرامیداشت شهدای حادثه سقوط هواپیمای707 در تبریز

گروه اجتماعی- یاد و خاطره 13 شهید حادثه سقوط هواپیمای 707 نیروی هوایی ارتش در پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز گرامی داشته شد.

گرامیداشت شهدای حادثه سقوط هواپیمای707 در تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، یاد و خاطره 13 شهید حادثه سقوط هواپیمای 707 نیروی هوایی ارتش امروز چهارم بهمن ماه در پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز گرامی داشته شد.

سزتیپ علی اراسته جانشین گروه مشاوران نظامی فرمانده معظم کل قوا در این مراسم گفت: نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی و بسیج برای تحقق آرمان های نظام جمهوری اسلامی و سربلندی کشورمان در مسیر ولایت و شهادت قدم بر می دارند.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار سایر نیروی مسلح در حوزه خدمت رسانی به مردم‌ و تامین منافع ملی فداکاری های بسیاری را انجام داده است.

سرتیپ آراسته گفت: شهدای هواپیمای بوئینگ 707 جان خود را در جبهه خدمت به مردم فدای نظام و مردم کردند.

حجت‌الاسلام سیدشهاب الدین حسینی، مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی هم در این مراسم گفت: این عزیزان در مسیر خدمت رسانی به مردم و حمل مواد غذایی به مقام شهادت رسیدند.

وی افزود: چندتن از این شهدای گرانقدر در صف مدافعان حرم و در تامین تدارکات جبهه مقاومت خدمت می کردند که عافبت به لقاء الله رسیدند.

حجت‌الاسلام حسنی، گفت: شهادت با عقل عادی بشر قابل درک نیست و بالاترین مقامی که می توان با آن از دنیا خارج شد مقام شهادت است.

انتهای پیام

captcha