۲۰ پروژه عمرانی در موقوفات و بقاع متبرکه خراسان رضوی افتتاح می‌شود
کد خبر: 3786607
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد؛

۲۰ پروژه عمرانی در موقوفات و بقاع متبرکه خراسان رضوی افتتاح می‌شود

گروه شهستان‌هاــ مدیرکل اوقاف خراسان رضوی گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ۲۰ پروژه عمرانی به اعتبار ۳۰ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال در موقوفات و بقاع متبرکه خراسان رضوی افتتاح می‎شود.

20 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد در موقوفات و بقاع متبرکهبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌و‌السملین محمد احمدزاده اظهار کرد: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، 20 پروژه عمرانی در 8 شهرستان استان با هزینه بالغ بر 30 میلیارد و 910 میلیون ریال افتتاح می‌شود.
وی با بیان اینکه تامین هزینه‌های مالی این پروژه‌ها از محل نذورات و کمک‌های مردمی است، تصریح کرد: 3 طرح عمرانی در بقاع متبرکه شهرستان بردسکن با اعتبار 680 میلیون ریال افتتاح خواهد شد.
احمدزاده‌ با بیان اینکه بهره‌گیری از انرژی‌های نو در دستور کار این اداره کل است، افزود: 4 نیروگاه برق خورشیدی در موقوفات و بقاع متبرکه درگز، مشهد، قوچان و شاندیز با هدف تولید 201 کیلو وات برق، همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: چهار پروژه عمرانی نیز با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در سبزوار و بردسکن کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام

captcha