جشن چهلمین سالگرد انقلاب در تیپ 37 زرهی برگزار شد
کد خبر: 3787932
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴

جشن چهلمین سالگرد انقلاب در تیپ 37 زرهی برگزار شد

گروه اجتماعی ـ همزمان با فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر، مراسم جشنی با حضور كاركنان كادر و وظیفه تیپ 37 زرهی در محل این تیپ در شیراز برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، به‌مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پبروزی انقلاب اسلامی ایران مراسم جشن و گرامیداشت این ایام امروز، 16 بهمن‌ماه در تیپ 37 زرهی شیراز برگزار شد.
حجت‌الاسلام شهباز فضلی، رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 37 زرهی در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از تأثیرگذارترین رویدادها و حوادث در دنیاست و این ایام فرصتی مناسب است است تا دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی ایران در چهل سال گذشته را بیشتر و بهتر به مردم و به ویژه نسل جوان این سرزمین معرفی كنیم.
حجت‌الاسلام علیرضا سفار، امام جمعه آباده طشک نیز در این مراسم به وضعیت ایران قبل از انقلاب اسلامی اشاره كرد و گفت: قبل ازانقلاب اسلامی کسی توان مقابله با آمریکا را در منطقه نداشت و شاه نقش ژاندارم و پیاده‌کننده سیاست‌های آمریکا در منطقه را داشت. همچنین اسرائیل این رژیم منحوس حرف اول را در روابط بین‌الملل می‌زد، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران و رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا و وجود نیروهای آماده و رزمندگانی دلاور و شجاع، ابهت و هژمونی آمریکا در دنیا شکسته شده و نقشه‌ها و نیرنگ‌های آنان نقش برآب شده است.
وی در پایان با بیان اینكه هر کجا که ما حرکت انقلابی داشتیم پیشرفت داشتیم و موفق بودیم، گفت: اگر توانستیم عراق و سوریه را از چنگال داعش بیرون بیاوریم به خاطر انقلابی عمل کردن است. نمونه بارز حرکت انقلابی در صنعت موشکی است. آمریکا به این نکته رسیده است که از راهی وارد شود که کمتر حرکت انقلابی داشتیم.
یادآور می‌شود، به‌همین مناسبت مراسم و برنامه‌های گوناگونی به‌منظور گرامیداشت این ایام در تیپ 37زرهی ویژه کارکنان پایور و وظیفه و همچنین در کوی سازمانی شهید صیاد شیرازی ویژه خانواده‌های کارکنان برگزار شد. سخنرانی و تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته، برگزاری نمایشگاه کتاب، محفل معنوی و روحانی انس با کلام وحی، مسابقه حفظ قرآن کریم، فضاسازی و آذین‌بندی تیپ و کوی سازمانی از جمله برنامه‌های این ایام بود.
انتهای پیام

captcha