از کتاب «یک قطره از این دریا» رونمایی شد
کد خبر: 3788783
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵
درجمع بانوان مبلغه المصطفی مشهد؛

از کتاب «یک قطره از این دریا» رونمایی شد

گروه حوزه های علمیه - کتاب «یک قطره از این دریا» نوشته مریم عرفانیان در جمع بانوان مبلغه جامعه المصطفی نمایندگی مشهد مقدس رونمایی شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی المصطفی مشهد، همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، کتاب 《یک قطره از این دریا》اثر مریم عرفانیان از نویسندگان بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس، در سالن اجتماعات علویه و در جمع خواهران مبلغه اهل قلم جامعه المصطفی رونمایی شد.
عرفانیان گفت: این اثر با موضوع نقش شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی، به جمع آوری خاطرات مبارزات این شهدا قبل از انقلاب پرداخته است.
وی ضمن بیان اینکه هدف از گردآوری این اثر الگو برداری جوانان و نوجوانان از شهدا است چراکه اکثر شهدایی که در جنگ تحمیلی حضور داشتند در بهمن 57 غالبا نوجوان یا جوان بودند و شاخصه مشترک همه آنها ظلم ستیزی و حق گرایی آنها بوده است. که این شخصیت های نمونه می توانند قهرمانان باور پذیر نسل برای نسل جوان و نوجوان امروز باشند.
نویسنده کتاب در ادامه درپاسخ گویی به سوالات حاضرین در خصوص کتاب و نویسندگی اظهار کرد: توجه به مسائل موجود دراطراف و پیرامون ما لازمه کشف سوژه های ابتدایی برای نوشتن می باشد
وی ابراز امیدواری کرد: در آینده شاهد نگارش آثار ادبی مبلغان اهل اقلم غیر ایرانی با موضوع شهدای بین الملل باشیم.
گفتنی است قبل از رونمایی کتاب، بتول خورشاهی بانوی پرستار مبارز و انقلابی هشت سال دفاع مقدس در جایگاه حضور یافت و با بیان خاطراتی از ایام حضورش در جبهه، حاضرین را تحت تاثیر قرار داد. لازم به ذکر است؛ خاطرات بتول خورشاهی در کتابی با عنوان بر بال فرشتگان به قلم مریم عرفانیان یک ماه قبل، همزمان با میلاد حضرت زینب رونمایی شده بود.
انتهای پیام 

captcha