نظام جمهوری اسلامی پاسخ كوبنده‌ای به تروریست‌ها خواهد داد
کد خبر: 3790162
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶

نظام جمهوری اسلامی پاسخ كوبنده‌ای به تروریست‌ها خواهد داد

گروه سیاست و اقتصاد ـ در بخشی از بیانیه آیت‌الله دژكام به‌مناسبت شهادت جمعی از پاسداران تأكید شده است كه مطمئناً نظام مقدس جمهوری اسلامی در وقت مقتضی پاسخ كوبنده و مناسبی به این جنایتكاران و نوكران آمریكای پلید خواهد داد.

به گزارش ایكنا از فارس، به‌مناسبت حادثه تروریستی زاهدان و شهادت شماری از پاسداران، آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده رهبر معظم در فارس پیامی صادر كرد.
در این پیام آمده است:
یوْمَ نَبْطِشُ الْبَطْشَةَ الْكُبْرَىٰ إِنَّا مُنتَقِمُونَ
باردیگر ولایت مداری مردم رشید ایران اسلامی به مذاق استكبار جهانی تلخ آمد و با انجام حمله تروریستی و به خاك و خون كشاندن جمعی از حافظان صبح و امنیت و مرزبانان مظلوم كشورمان، اسلام ستیزی و محوریت شرارت خود را به جهانیان به اثبات رساندند.
استكبارجهانی و ایادی و اذناب خودكامه اش در منطقه خلیج فارس و كشورهای همسایه مرتجع بدانند درخت تنومند انقلاب اسلامی كه با خون شهدای ایران زمین آبیاری گشته، ریشه در اعماق اعتقاد ملت دارد و با این خباثت ها و جنایت های سفاكانه و دَدمنشانه، تضعیف نخواهد شد.
مطمئناً نظام مقدس جمهوری اسلامی در وقت مقتضی پاسخ كوبنده و مناسبی به این جنایتكاران و نوكران آمریكای پلید خواهد داد.
اینجانب ضمن محكوم نمودن این جنایت هولناك، شهادت جمعی از بهترین جوانان عزیزو برومند كشورمان را به مقام معظم رهبری، ملت رشید ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اهالی محترم استان های اصفهان و سیستان و بلوچستان و خانواده های داغدار این به حق پیوستگان تبریك و تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آنان علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان این حمله تروریستی صحّت، سلامت و شفای عاجل مسئلت می نمایم، و از دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و قضایی انتظار است كه عاملان این ضایعه مؤلمه را در اسرع وقت شناسایی و به اشدّ مجازات برسانند.
انتهای پیام

captcha