درخواست دانشجویان بسیجی فارس برای انتقام خون شهدای مدافع امنیت
کد خبر: 3790518
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

درخواست دانشجویان بسیجی فارس برای انتقام خون شهدای مدافع امنیت

گروه سیاست و اقتصاد ــ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس طی نامه‌ای از فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخواست كرد تا انتقام خون شهدای مدافع وطن در حادثه تروریستی اخیر گرفته شود.

به گزارش ایكنا از فارس، در پی به شهادت رسیدن شماری از پاسداران انقلاب اسلامی بر اثر حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس نامه‌ سرگشاده‌ای به فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارسال كرد كه در آن بر لزوم گرفتن انتقام خون این شهدا تأكید شده است.
در این نامه آمده است:
«... سَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ؛... به زودى خواهند دانست به كدام بازگشتگاه برخواهند گشت» (آیه ۲۲۷ سوره شعرا)
فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
برادر گرامی سردار سرافراز سپاه اسلام
سرلشگر پاسدار محمدعلی جعفری
سلام علیکم
هنگامی که خبر حمله انتحاری به کاروان حامل پاسداران مرزبان در جاده زاهدان را شنیدیم و صحنه‌های درخون غلطیدن دلاورمردان از جان گذشته اما مظلوم این سرزمین را به دیدگان خود دیدیم و زمانی که مشاهده کردیم فرزندی خردسال و همسری جوان از داغ عزیزش که برای امنیت و آرامش ما آسمانی شده چگونه در حال پرپر شدن است و ما تنها می‌توانستیم نظاره‌گر این پیکار بزدلانه، ناجوانمردانه و داغ جانکاه باشیم هیچ چیز برایمان دلنشین‌تر از وعده انتقام فرماندهان سپاه و فرمانده معظم کل قوا نبود. انتقامی که تجلی صفت عالیه الهی و تسلی دل داغدیده خانواده‌های شهدا و جانبازان خواهد بود.
یقیناً انتقام‌گیری از دشمن مزوّر و زورگو که تاب دیدن بلوغ و به ثمر نشستن نهال انقلاب اسلامی در آغاز پنجمین دهه از حیات مبارک خود را ندارد و در همین راستا مدتی است رو به ایجاد ارعاب، گروگان‌گیری و انجام حملات کور تروریستی در منطقه آورده مسئله‌ای نیست که با فضاسازی‌های رسانه‌ای برخی از هواداران داخلی و خارجی جلادان قابل چشم‌پوشی باشد.
متاسفانه یکی از اساسی‌ترین عوامل مخل در تحقق آرمان‌های ایران اسلامی نیز وجود همین روحیه بزدلانه و ذلیلانه موجود در برخی شخصیت‌هاست که حاضرند برای ناخوش نشدن مزاج برخی کشورهای غربی و برهم نخوردن قول و قرارهای فی مابین‌شان که تقریبا هیج نتیجه‌ای نیز از آن نگرفته‌اند حتی در استیفای ابتدایی‌ترین حقوق یک ملت که همانا مجازات تروریست‌های برهم زننده امنیت کشور است، مسامحه به خرج دهند!
سردار سپاه اسلام
نیک می‌دانیم و می‌دانید، بدخواهانی می‌خواستند نا امنی را به داخل کشورمان بکشانند و برای تحقق این خواسته شوم خود از ویلپنت تا ورشو به صف‌آرایی با ملت ایران اقدام کردند اما تاکنون وجود روحیه عزتمندانه، شجاعانه و انقلابی در ملت عزیز ایران و مجموعه‌های مخلصی نظیر سپاه پاسداران مانع از تحقق خواسته‌های آن‌ها شده است.
به همین جهت ما دانشجویان بسیجی استان فارس با دلی شکسته از فقدان شهدای وطن و همصدا با ملت غیور ایران از شما می‌خواهیم با تاسی از این مشی همیشگی خود همچو گذشته بازستاننده داد مظلومان و بیگناهان و منسجم کننده دست قدرت الهی با نواختن سیلی‌های سخت به آمران و عاملان اصلی این جنایت بزدلانه باشید و در این مسیر به‌جز رضای خدا و نصرت دینش ملاحظه‌ای را مدنظر نداشته باشید. ما نیز تا روز موعود دندان بر جگر سوخته‌مان گذاشته و صبر انقلابی پیشه می‌کنیم. باشد که دعای خیر ما و خانواده‌های شهدا نصرت دهنده راه شما و رزمندگان اسلام باشد.
«...وَلَینْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ ینْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِی عَزِیزٌ؛...و قطعا خدا به كسى كه [دین] او را یارى مى ‏كند یارى مى‏ دهد چرا كه خدا سخت نیرومند شكست‏ ناپذیر است» (آیه 40 سوره حج)
انتهای پیام

captcha