دلنوشته ۲ هزار دانش‌آموز البرزی به شهدا
کد خبر: 3797644
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

دلنوشته ۲ هزار دانش‌آموز البرزی به شهدا

گروه اجتماعی ــ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز گفت: به مناسبت روز شهید، دانش‌آموزان این استان دو‌هزار دلنوشته خطاب به شهدای والامقام دفاع مقدس و مدافع حرم نگاشتند.

دلنوشته 2 هزار دانش‌آموز البرزی به شهدا

مسعود مهران‌نیا، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، به اجرای طرح دلنوشته‌ای به شهدا در مدارس این استان اشاره و اظهار کرد: تلاش برای شناخت بهتر مردم نسبت به روز شهید و تعمیق آگاهی جامعه از این روز، ایجاد ارتباط نزدیک و درک عمیق‌تر نسل جوان و دانش‌آموزان کشور با فرهنگ ایثار و شهادت مهم‌ترین هدف اجرای این طرح است.
وی‌ بیان اخلاق و سبک زندگی شهدا، انگیزه شهدا برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی، انتظار شهدا از دانش‌آموزان و وظایف دانش‌آموزان در قبال خانواده شهدا را محورهای این طرح عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان در این دلنوشته‌ها بار دیگر بر ادامه راه امام و شهدا و پاسداشت از ارزش‌های انقلابی و اسلامی تأکید کردند.
مهران‌نیا با تأکید براینکه اگر امروز در ایران امنیت، رفاه و آسایش وجود دارد به برکت خون شهدا است، یادآور شد: 22 اسفندماه در تقویم رسمی به نام روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده تا حماسه‌آفرینی و جانفشانی این دلیرمردان در جامعه بار دیگر تداعی شود.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز گفت: امروز شمار زیادی از دانش‌آموزان البرز با حضور در گلزار شهدای استان با امام راحل(ره)، شهدا و ولایت تجدید میثاق می‌کنند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزاز درمی‌آورند.
انتهای پیام

captcha