پایگاه قرآنی نجوا رونمایی شد
کد خبر: 3805812
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

پایگاه قرآنی نجوا رونمایی شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ پایگاه قرآنی نجوا به‌عنوان مجموعه‌ای پیشرو در زمینه تولید اپلیکیشن‌های تخصصی قرآنی بر پایه سیستم عامل اندروید به‌صورت رسمی افتتاح شد.

پایگاه قرآنی نجوا رونمایی شد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، پایگاه قرآنی نجوا به‌عنوان مجموعه‌ای پیشرو در زمینه تولید اپلیکیشن‌های تخصصی قرآنی بر پایه سیستم عامل اندروید امروز به‌صورت رسمی افتتاح شد.

حجت‌الاسلام رضا صبوری، طراح این سایت قرآنی، ترویج فرهنگ قرآنی را از اهداف اصلی پایگاه قرآنی نجوا دانست و گفت: متاسفانه سایت جامعی در حوزه قرآن وجود نداشت، به همین دلیل تصمیم گرفتم سایتی جامع و کامل طراحی کنم که بتواند به تمامی نیازها و خواسته‌های کاربران قرآنی به‌صورت رایگان پاسخ دهد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون این سایت دارای بیش از ۷۰۰۰ فایل دیجیتالی است و به مرور زمان غنی‌تر نیز خواهد شد، افزود: ۳۰ دوره ترتیل، ۴ دوره تحدیر، ۵ دوره تحقیق، تفسیر کلّ قرآن کریم مشتمل بر ۳۰۰۰ فایل به تفکیک آیه، بخش تصویری، مصاحف شریف، ترجمه‌های بین‌المللی و اپلیکیشن‌های عمومی و اختصاصی از جمله‌ بخش‌های اصلی این سایت است.

حجت‌الاسلام صبوری‌ تاکید کرد: افتتاح بخش ویژه‌ ماه مبارک رمضان با ناب‌ترین فایل‌های دیجیتالی مرتبط در ۱۶ اردیبهشت مصادف با اوّل ماه مبارک رمضان هدیه‌ معنوی پایگاه به عموم کاربران خواهد بود.

این طلبه جوان اظهار کرد: در تأسیس، تأمین هزینه‌ها و حتی افتتاح پایگاه و اطلاع‌رسانی آن به عموم مردم، نهادهای ذی‌ربط هیچ‌گونه مساعدت و حمایت مادی و معنوی نداشتند.

به گفته طراح این سایت، در حال حاضر «پایگاه قرآنی نجوا» به نشانی اینترنتی NajwaCo.IR قابل رویت است.

انتهای پیام

captcha