فعالیت های مدرسه مجازی قرآن و عترت دانشگاه تهران در سال 98
کد خبر: 3806063
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴

فعالیت های مدرسه مجازی قرآن و عترت دانشگاه تهران در سال 98

گروه فناوری اطلاعات ــ مدرسه مجازی از مجموعه مدارس دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران در سال جاری نسبت به برگزاری سه دوره آموزش مجازی پنج جلد اول تدبر و بازتولید فیلم‌های آموزش مجازی کتاب «روش‌های تفکر در قرآن» و «روش‌های تدبر قرآن به قرآن» اقدام می کند.

فعالیت های مدرسه مجازی قرآن و عترت دانشگاه تهران در سال 98به گزارش ایکنا؛ مدرسه مجازی از مجموعه مدارس دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران، فعالیت خود را در سال جاری با بازنگری کلی بر دوره‌های موجود در آموزش مجازی طی فروردین ماه سال جاری، متناسب با ارزیابی انجام شده در سال گذشته آغاز کرد.

همچنین این مدرسه درصدد برگزاری سه دوره آموزش مجازی پنج جلد اول تدبر است که مرحله اول آن را طی فروردین ماه، برگزار کرد و نسبت به استمرار آن در ماه‌های مرداد و آذر نیز اقدام می‌کند.

بازتولید فیلم‌های آموزش مجازی کتاب «روش‌های تفکر در قرآن» و «روش‌های تدبر قرآن به قرآن» نیز از دیگر فعالیت‌های مدرسه مجازی در سال ۹۸ خواهد بود.

این مدرسه طی سال جاری نسبت به راه اندازی و توسعه کانال محتوایی در راستای تکمیل آموزش روش‌های تدبر در قالب دوره‌های مجازی اقدام می‌کند.

انتهای پیام

captcha