گروه حوزههای علمیه ــ در واپسین روزهای ماه شعبان المعظم، ساختمان حوزه علمیه خواهران فاطمهالزهرا(س) در نمایندگی المصطفی در سیرالئون راهاندازی شد. 
به گزارش ایکنا به نقل از المصطفی، نماینده المصطفی در سیرالئون، با اعلام این خبر گفت: انجام این پروژه با همکاری خیرّین بومی به اتمام رسید.
حجتالاسلام والمسلمین میثمی ادامه داد: این ساختمان به مساحت سیصد مترمربع و شامل کلاس درس، سالن اجتماعات، کتابخانه، سرویس بهداشتی و دفتر مدیریت است.
نماینده المصطفی در سیرالئون ابراز کرد: ساختمان مذکور در طبقه سوم طرح خودکفایی مالی نمایندگی و با کمک خیرین تأمین اعتبار شده است.
انتهای پیام