۱۰۰۰ البرزی در لیالی قدر خون اهدا کردند
کد خبر: 3816318
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

۱۰۰۰ البرزی در لیالی قدر خون اهدا کردند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل انتقال خون البرز گفت: امسال در شب‌های قدر، هزار البرزی خون اهدا کردند.

1000 البرزی در لیالی قدر خون اهدا کردند

محمدرضا مهدی‌زاده، مدیرکل انتقال خون البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: در لیالی قدر امسال در استان البرز هزار 255 نفر جهت اهدای خون به مراکز خونگیری مراجعه که از این تعداد هزار واحد خون اخذ شد.
وی با اشاره به اینکه همه مراجعه کنندگان موفق به اهدای خون نشدند، گفت: حدود 20 درصد از مراجعان به دلایل مختلف پزشکی معاف از اهدای خون شدند.
مدیرکل انتقال خون البرز بیان کرد: در لیالی قدر امسال شاهد رشد هفت درصدی اهدای خون نسبت به شب‌های قدر سال گذشته بودیم.
مهدی‌زاده افزود: اگر روزه‌داران عزیز نذری جهت اهدای خون داشتند و به هر دلیلی در شب‌های قدر نتوانستند نذر خود را ادا کنند می‌توانند تا پایان ماه مبارک رمضان به یکی از مراکز خونگیری در سطح شهر کرج مراجعه و با اهدای خون سالم خود نذر خود را نیز ادا کنند.
مدیرکل انتقال خون البرز گفت: تا پایان روز 22 ماه رمضان، سه هزار و 975 واحد خون و پلاسما در استان البرز اهدا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک رشد 42 درصدی داشته‌ایم.
وی بیان کرد: سه مرکز پایگاه مرکزی واقع در گلشهر چهارراه گلزار غربی، مرکز جامع اهدای خون و پلاسما مهربانو واقع در گوهردشت خیابان قائم (داریوش) نبش کوچه آریا و مرکز ثابت خونگیری توحید واقع در میدان توحید پذیرای روزه‌داران عزیز تا پایان ماه مبارک رمضان است.
انتهای پیام

captcha