مسئولان حمایت همه‌جانبه از تولیدكنندگان داخلی داشته باشد
کد خبر: 3822075
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵

مسئولان حمایت همه‌جانبه از تولیدكنندگان داخلی داشته باشد

گروه سیاست و اقتصاد ـ فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز با اشاره به مشكلات اقتصادی كنونی، خواستار حمایت همه جانبه مسئولان از تولیدكنندگان داخلی شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مجید علی‌پور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیةالله(عج) شیراز امروز، 3 تیرماه در بازدید از شهرک بزرگ صنعتی شیراز خواستار حمایت همه جانبه مسئولان از تولیدكنندگان داخلی شد و گفت: دشمن مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران، آخرین حربه و فشار خود را متمرکز بر اقتصاد و معیشت مردم گذاشته است و دنبال این است که با ایجاد محدودیت و فشار و تحریم‌های گسترده هر آنچه را در حوزه نظامی و فرهنگی نتوانسته است، به‌دست بیاورد در این عرصه به دست آورد.
وی افزود: مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار و دیده بان بزرگ انقلاب سیاست‌های کلی نظام را برای مقابله با دسیسه‌های دشمن، با به كار بردن ظرفیت‌های داخلی و افزایش قدرت بازدارندگی و کم شدن وابستگی‌ها در حوزه‌های اقتصادی و معیشتی با نام‌گذاری سال‌ها تدبیر كرده‌اند.
علی‌پور با بیان اینكه نام‌گذاری سال‌ها مسئولیت را متوجه هم مردم هم مسئولان می‌كند، گفت: مردم در حوزه سبك زندگی، وظیفه حمایت از کالای داخلی دارند و مسئولان هم در حوزه فراهم كردن زمینه تحقق اهداف،اقتصاد مقاومتی و تولید‌کنندگان داخلی نیز برای تولید کالاهای با کیفیت مسئولیت دارند كه اگر به راستی این سیاست‌گذاری‌ها در سال‌های گذشته اجرایی می‌شد، امروز شاهد این حجم از مشكلات اقتصادی نبودیم.
فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز اظهار كرد: با وجود همه مشكلات و علی‌رغم هجمه‌های دشمن در حوزه اقتصادی شاهد ابتكارات و خلاقیت و عمل‌های انقلابی و جهادی برخی از تولیدكنندگان هستیم كه در تحریم‌ كالا و قطعات و خدمات توانسته‌اند با تكیه بر دانش و تجربه جوانان ایرانی و لطف خداوند دستاوردهای بزرگی را حاصل كنند.
وی بیان كرد: در شهرک صنعتی شیراز نمونه‌های موفق زیادی داریم که جوانان و صنعتگران توانسته‌اند با تعهد و دانش و ایمان به خدا به توانائی‌ها و موفقیت‌های بزرگی برسند و تولیداتی داشته باشند که در شرائط تحریم امکان فراهم آوردن آن از بیرون میسر نبوده است لیکن با عزم و اراده به این موفقیت‌ها و دستاوردها دست یافته‌اند.
علی‌پور تأكید كرد: اگر مسئولان در بخش‌های مختلف تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی حمایت‌های لازم را از صنایع و تولیدکنندگان در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف ایجاد كنند، یقیناً شاهد رشد و پیشرفت‌های خیره کننده‌ای خواهیم بود چرا که در کشورمان هم تحریم‌ها و محدودیت‌ها و هم ظرفیت‌های بی نظیری در حوزه‌های مختلف انسانی و منابع معدنی، آب و خاک و... داریم.
انتهای پیام

captcha