شهدای هفتم تیر شهیدان فکر و اندیشه بودند
کد خبر: 3823873
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰

شهدای هفتم تیر شهیدان فکر و اندیشه بودند

گروه فرهنگی ــ استاندار مازندران با حضور در منزل دو خانواده شهید هفتم تیرماه سال ۶۰، گفت: شهدای هفتم تیر، شهیدان فکر و اندیشه بودند و گوهر جانشان را برای آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیم کردند.

شهدای هفتم تیر شهیدان فکر و اندیشه بودندبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین‌زادگان، استاندار مازندران، صبح امروز 11 تیرماه، در منزل شهیدان حجت‌الاسلام «عبدالحسین اکبری» و حجت‌الاسلام «عبدالوهاب قاسمی» نمایندگان مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، از شهدای انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر 1360 حضور یافت.
وی پس از ملاقات با اعضای خانواده دو شهید مذکور، پیشرفت و توسعه جمهوری اسلامی را مرهون خون شهدای انقلاب اسلامی دانست و افزود: شهدای هفتم تیر، شهیدان فکر و اندیشه بودند و گوهر جانشان را برای آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیم کردند.
استاندار مازندران تصریح کرد: انقلاب اسلامی در حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در دهه ۶۰، بهترین یاران خود را از دست داد و دشمنان نیز با این نیت که با از دست دادن این افراد در پیشرفت نظام جمهوری اسلامی خللی ایجاد می‌شود، دست به این اقدام کور زدند لیکن با خون این شهدای والامقام نهال انقلاب اسلامی آبیاری شد.
وی افزود: به حمد الهی، جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا پیشرفت خود را استمرار بخشید و نشان داد همچنان نیز با وجود توطئه استکبار جهانی و تحریم اقتصادی به پیشرفت خود ادامه می‌دهد.
یادآور می‌شود، در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در تیرماه سال ۶۰ حجت‌الاسلام بهشتی و ۷۲ تن از یارانش به شهادت رسیدند که چهار شهید دفتر حزب از استان مازندران بودند.
انتهای پیام

captcha