کد خبر: 3825094
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲

ستاد بزرگداشت چهلمین سال برپایی نمازجمعه در لرستان تشکیل شد

گروه فرهنگی ـ ستاد بزرگداشت چهلمین سال برپایی نمازجمعه، امروز، ۱۶ تیر در لرستان تشکیل شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، در آستانه فرا رسیدن سالروز اقامه اولین نمازجمعه در کشور، ستاد بزرگداشت چهلمین سال برپایی نمازجمعه امروز، شانزدهم تیر در بیت نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد تشکیل شد.

در این جلسه، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد با بیان این‌که نماز جمعه برکت بزرگ انقلاب است، به چهلمین سال اقامه نماز جمعه در کشور اشاره کرد و گفت: هدف از بزرگداشت چهلمین سال برپایی نماز جمعه این است که بیاییم این عنایت الهی را قدرشناسی کنیم، چهل سال نماز جمعه خدمت کرد، حالا ما بیاییم امسال به نماز جمعه خدمت کنیم.

قاسم ولی‌زاده، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در سخنانی با اشاره به این‌که در بزرگداشت چهلمین سال برپایی نماز جمعه در کشور یک وظیفه باوری و یک وظیفه اداری داریم، گفت: ارسال نامه به بخشداران و فرمانداران برای همکاری با ستادهای نماز جمعه و تشکیل ستاد استانی و اجرای برنامه‌های ویژه این بخش در دستور کار قرار می‌گیرد.

ستاد بزرگداشت چهلمین سال برپایی نمازجمعه در لرستان تشکیل شد

ستاد بزرگداشت چهلمین سال برپایی نمازجمعه در لرستان تشکیل شد

ستاد بزرگداشت چهلمین سال برپایی نمازجمعه در لرستان تشکیل شد

ستاد بزرگداشت چهلمین سال برپایی نمازجمعه در لرستان تشکیل شد

ستاد بزرگداشت چهلمین سال برپایی نمازجمعه در لرستان تشکیل شد

انتهای پیام

captcha