جلسه آموزش عمومی قرآن در جمکران برگزار می‌شود
کد خبر: 3829513
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸

جلسه آموزش عمومی قرآن در جمکران برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ برنامه‌های مسجد جمکران در روز پنجشنبه، سوم مردادماه با جلسه آموزش عمومی قرآن از ساعت ۲۰ آغاز شده و از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه حجت‌الاسلام ابراهیمی سخنرانی و سپس دعای پرفیض کمیل توسط کربلایی جواد برزگر قرائت خواهد شد.

جلسه آموزش قرآن کریم در جمکران برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، این مکان مقدس در روزهای منتهی به جمعه این هفته نیز همچون هفته‌های گذشته با برنامه‌های متنوع میزبان منتظران و مهدی باوران است.

برنامه‌های میعادگاه منتظران سه شنبه، اول مرداد ماه با جلسه آموزش عمومی قرآن و شرح صحیفه سجادیه از ساعت ۲۰ آغاز شده و از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی برای زائران به سخنرانی می‌پردازد.

پایان بخش برنامه‌های سه شنبه شب مسجد مقدس جمکران قرائت دعای پرفیض توسل با نوای حاج مهدی سلحشور است.

برنامه‌های مسجد مقدس جمکران پنجشنبه، سوم مرداد ماه با جلسه آموزش عمومی قرآن از ساعت ۲۰ آغاز شده و از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه حجت‌الاسلام ابراهیمی سخنرانی و سپس دعای پرفیض کمیل توسط کربلایی جواد برزگر قرائت خواهد شد.

همچنین، جمعه، چهارم مرداد ماه دعای عهد از ساعت ۵ و ۴۵ دقیقه قرائت می‌شود، سپس حجت‌الاسلام والمسلمین واضحی سخنرانی کرده و پس از آن دعای پرفیض ندبه با نوای حاج رضا ایزدی زمزمه می‌شود.

قرائت زیارت آل‌یس از ساعت ۱۹ پایان بخش برنامه‌های جمعه، روز منتسب به امام زمان(عج) در میعادگاه منتظران است.

انتهای پیام

captcha