گروه اجتماعی ـ بهمناسبت فرا رسیدن هفته بزرگداشت خبرنگار، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مضجع شریف احمدبن موسی(ع) توسط خبرنگاران فارس برگزار شد. 
به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن هفته بزرگداشت خبرنگار، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مضجع شریف احمدبن موسیالكاظم شاهچراغ(ع) امروز، 14 مردادماه توسط جمعی از خبرنگاران رسانههای مكتوب و فضای مجازی استان فارس برگزار شد.
این مراسم همراه با برگزاری مراسم دعاخوانی و منقبتخوانی در مدح و منقبت حضرت احمدبن موسیالكاظم شاهچراغ(ع) بود كه پس از آن جمعی از خبرنگاران به داخل ضریح رفته و به غبارروبی و عطرافشانی مضجع شریف این امامزاده واجبالتعظیم پرداختند.
در این مراسم معنوی علاوه بر اصحاب رسانه فارس و خادمان حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع)، تعدادی از خادمان حرم حضرت معصومه(س) نیز حضور داشتند.
یادآور میشود، این برنامه معنوی بههمت سازمان بسیج رسانه فارس و تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) برگزار شد.
انتهای پیام