هشتگ جشنواره فیلم 114 ثانیه‌ای مبین در داغ‌ترین‌های آپارات
کد خبر: 3833795
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

هشتگ جشنواره فیلم 114 ثانیه‌ای مبین در داغ‌ترین‌های آپارات

گروه هنر ــ آپارات (سایت اشتراک ویدئو) به‌ عنوان حامی رسمی و رسانه‌ای جشنواره فیلم 114 ثانیه‌ای مبین، هشتگ این جشنواره را در قسمت داغ‌ترین‌های خود قرار داد.

هشتگ جشنواره فیلم 114ثانیه‌ای مبین در داغ‌ترین‌های آپارات

جواد نصیری، دبیر جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌ای مبین، در گفت‌‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: در ادامه ایجاد فضای تبلیغاتی و دعوت از علاقه‌مندان و فیلمسازان جهت ارسال آثار خود در حوزه‌های فیلم کوتاه قرآنی، همکاری مناسبی را با سایت آپارات آغاز کردیم.
 
وی افزود: به همین منظور طبق تفاهم حاصل شده از امروز هشتگ جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌ای مبین در صفحه نخست سایت آپارات در قسمت داغ‌ترین‌ها قابل مشاهده است و عموم علاقه‌مندان از این طریق به سهولت قادرند به اطلاعات جشنواره و نیز آپلود فایل فیلم خود اقدام کنند.

نصیری تصریح کرد: بازدیدکنندگان از سایت آپارات می‌توانند با کلیک بر روی هشتگ جشنواره مبین، ضمن مطالعه بخش‌های مرور کلی، درباره جشنواره و نیز ارسال ویدئو، اقدامات لازم را جهت شرکت در جشنواره انجام دهند.

دبیر جشنواره در پایان اظهار کرد: نمونه‌های فیلم‌های ارسالی برای جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌ای مبین هم‌اکنون در هشتگ این جشنواره در سایت آپارات قابل مشاهده است.
 
برای مشاهده صفحه جشنواره فیلم 114 ثانیه‌ای مبین اینجا را کلیک کنید.
 
انتهای پیام
captcha