مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم 114 ثانیه‏‌ای مبین تمدید شد
کد خبر: 3840602
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم 114 ثانیه‏‌ای مبین تمدید شد

گروه هنر ــ بنابر اعلام دبیرخانه جشنواره فیلم 114 ثانیه‏‌ای مبین، با توجه به استقبال و درخواست علاقه‌‏مندان برای ارسال اثر، مدت زمان در نظر گرفته شده برای این موضوع تا پایان آبان‌ماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ در جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره مبین مقرر شد که نظر به استقبال علاقه‌مندان، مهلت ثبت‌نام و ارسال اثر به این جشنواره تا پایان آبان‌ماه در تمامی بخش‌ها تمدید شود. 
 
بر اساس این خبر، جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌‏‏ای مبین در بخش‏‌های فیلم‏سازی حرفه‏‌ای و فیلم‏سازی با تلفن همراه برگزار می‏‌شود و دو بخش جنبی تربیت فرزند و دانشجویی نیز در این جشنواره جداگانه مورد داوری قرار می‌گیرند.

موضوعات جشنواره همگی ذیل عناوین مرتبط با قرآن و عترت(ع) طبقه‌‏بندی شده و از این جهت علاقه‌‏مندان باید صرفاً در موضوعات اعلام شده اثر خود را تولید کنند و طبق ضوابط ارسال کنند که البته اطلاعات مربوط به آن را از روی سایت mobinmedia.com می‏‌توانند به دست آورند.
 
مجموعه جهاددانشگاهی با همکاری سازمان صدا و سیما، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سایت آپارات و مجموعه‌‏های دیگر در این زمینه تاکنون این کار را جلو برده‌‏اند که نتیجه آن تولید آثاری با کیفیت در زمان کوتاه ۱۱۴ ثانیه در حوزه آموزه‏‌های قرآن کریم بوده است. کانال آپارات جشنواره هم به نشانی www.aparat.com/۱۱۴ آماده دریافت آثار ارسالی است و مجموعه مقرارت مربوط به جشنواره را در دسترس مخاطبان قرار می‏‌دهد.

یادآور می‌شود، نخستین دوره جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌‏ای مبین در حال برگزاری است و تمام مردم سرزمین ایران می‌‏توانند در این جشنواره با موضوعات سبک زندگی و آموزه‌های اخلاقی، قصص قرآن، ایثار و شهادت، سیمای پیامبر اسلام(ص)، نیکی به پدر و مادر و صله رحم، نماز و واجبات الهی، آثار و برکات نیکی در زندگی مردم، کسب روزی حلال و معاملات اسلامی، انفاق، جهاد، پوشش و عفاف، توجه به محیط زیست، آسیب‏‌های اجتماعی و یا در بخش‏‌های جنبی آن با عنوان تربیت فرزند و دانشجویی شرکت کنند. علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند یکی از بخش‌‏های فیلم‏سازی با موبایل یا فیلم‏سازی حرفه‌‏ای را انتخاب کنند.
 
انتهای پیام
captcha