بررسی فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید در شماره جدید «آیت ماندگار»
کد خبر: 3834000
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹

بررسی فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید در شماره جدید «آیت ماندگار»

گروه اقتصاد ــ هشتاد و یکمین شماره دوهفته‌نامه «آیت ماندگار» منتشر شد. در این شماره و در گفت‌وگوهایی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایشگاه «فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید» به عنوان تجلی خودباوری در مسیر اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار گرفته است.

بررسی فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید در شماره جدید «آیت ماندگار»

به گزارش ایکنا، عنوان پرونده اصلی این شماره «راه سوم یا گام سوم؟» است که به بهانه توییت اخیر ترامپ درباره دوقطبی مذاکره و جنگ منتشر شده است. «امارات و نشانگان بازنگری در سیاست‌های ضدایرانی»، «شکستِ مصونیت» و «کاوش در عرفان و بنیادهای اندیشه حافظ» از دیگر آثار این شماره هستند.

همچنین در این شماره در گفت‌وگوهایی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی نمایشگاه «فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید» به عنوان تجلی خوباوری در مسیر اقتصاد مقاومتی را مورد بررسی قرار داده‌اند. در ستایش خالق «کلیدر»، یکی دیگر از مطالب این شماره از آیت ماندگار است.

«بغض و کینه سخنان‌شان و آن‌چه در دل دارند!» نیز عنوان سرمقاله این شماره به قلم غلامرضا فدایی است. «نوروفیدبک چیست؟» و «خانه، مشکلی بی‌پایان فراروی ایرانیان» عنوان یادداشت‌های این شماره به قلم مژگان یزدان‌بخش و عباس مهری‌اردستانی است.

یادآور می‌شود، دوهفته نامه «آیت ماندگار» به مدیرمسئولی محمد آیتی و سردبیری امیرحسین مصلی نیمه اول و دوم هر ماه منتشر می‌شود.

برای تهیه نسخه اینترنتی شماره‌های پیشین این دوهفته‌نامه به سایت آیت ماندگار مراجعه کنيد.

انتهای پیام

captcha