تمام ظرفیت‌های مادی و معنوی را برای پیشگیری از وقوع جرم به كار گیریم
کد خبر: 3834685
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹

تمام ظرفیت‌های مادی و معنوی را برای پیشگیری از وقوع جرم به كار گیریم

گروه اجتماعی ـ فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان تعامل دستگاه قضا و پلیس در جهت پیشبرد اهداف امنیتی و پیشگیری از وقوع جرایم در جامعه را موثر برشمرد و خواستار استفاده از تمام ظرفیت‌های مادی و معنوی برای تحقق این مهم شد.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدعلی فرهادی، فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان امروز، 22 مردادماه در جلسه تعاملی با رئیس دادگستری و دادستان دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان، گفت: تعامل بین نیروی انتظامی و دستگاه قضائی، موجب ارتقا امنیت اجتماعی در سطح جامعه می‌شود.
وی افزود: برای ارتقای سطح امنیت در جامعه، تعاملات نیروی انتظامی و دستگاه قضائی باید بیش از پیش افزایش یابد تا بدین وسیله شاهد حضور چشمگیر شهروندان با مشارکت حداکثری در بحث امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم باشیم.
فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان ادامه داد: رسیدن به این امر مهم بدون مشارکت و همکاری تمامی نهادهای مردمی و ادارات دولتی ممکن نخواهد بود و همه دستگاه‌ها باید نسبت به نقش خود در تولید امنیت اشرافیت کامل داشته باشند.
فرهادی با تاکید بر لزوم استفاده حداکثری از تمام ظرفیت‌های مادی و معنوی در راستای پیشگیری از وقوع جرایم گفت: با توجه به اینکه نیروی انتظامی مسئولیت برخورد با ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی را عهده دار است، ضروری است همه نهادهای مردمی و ادارات دولتی ضمن همکاری با پلیس، نقش خود را در مسئول سازی پیشگیری از وقوع جرم پر رنگ كنند تا همیشه شاهد جامعه‌ای امن باشیم.
انتهای پیام

captcha