«هل من ناصر ينصرنی» حسین(ع) دعوت به فهم حقیقت اسلام است
کد خبر: 3836490
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

«هل من ناصر ينصرنی» حسین(ع) دعوت به فهم حقیقت اسلام است

گروه فرهنگی ــ رئیس حوزه هنری فارس با بیان اینكه وجود مبارک امیرالمؤمنین(ع) جوهره اصیل حقیقت اسلام ناب است، گفت:‌ اگر این مسئله درست و صحیح شناخته شود گرفتار مصیبت عظمای کربلاها نخواهیم شد و در واقع هل من ناصر ينصرنی حسین(ع) دعوت به فهم اصالت این حقیقت است.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد كرم‌اللهی، رئیس حوزه هنری فارس شب گذشته، 29 مردادماه در جشن عید غدیر در شهرستان فیروزآباد گفت: مضمون نهفته در کنه غدیر اندیشه رهایی و آزادگی و اندیشه ولایت‌پذیری است و برای دست یافتن به این حقیقت نیاز به تفکر و اندیشه‌ورزی و عرق‌ریزان روح و جهاد عملی داریم.

وی افزود: وجود مبارک امیرالمؤمنین(ع) جوهره اصیل حقیقت اسلام ناب است و اگر درست و صحیح شناخته شود گرفتار مصیبت عظمای کربلاها نخواهیم شد و در واقع هل من ناصر ينصرنی حسین(ع) دعوت به فهم اصالت این حقیقت است.

کرم‌اللهی ادامه داد: اگر تکامل اندیشه انسان با تولی و تبری ظاهر می‌شود لاجرم برای پیوستن به کاروان حق‌طلبی ثارالله(ع) باید از مسیر امر به معروف و نهی از منکر و هیهات منا الذله مدرسه اباعبدالله(ع) گذشت.

وی بیان كرد: اگر از این راه به فهم حقیقت غدیر برسیم، آغازی بر رویت عدل‌گستر بی‌بدیل، منتقم ثار خدا، خون حسین(ع)، مهدی فاطمه(عج)، گل نرجس، حجت خدا، ابا صالح المهدی(عج) است.

رئیس حوزه هنری استان فارس با تقدیر از برگزاری جشن‌های شاد مردمی گفت: شادی‌های ما شادی مولای ماست اگر توام با شناخت حق اهل بیت‌(ع) و حقیقت کتاب‌الله باشد.

وی گفت: پرده جهل و عدم معرفت نسبت به زیبایی حق علی(ع) و حقیقت غدیر خم را باید کنار زد، خدای زیباآفرین با خلق وجود نیکو خصال و کالبد نیک پی مولی متقیان آن هم در خانه خود احسن‌الخالقین را با بیانی زیباتر و شیواتر در گوش حق‌طلبان منظومه هستی نغمه می‌سازد.

کرم‌اللهی با اشاره به برکات این شناخت گفت: با شناخت این نهایت حسن به شناخت جمله انجم راه نشان ولایت‌داران از خود علی(ع) تا حضرت ولی‌الله الاعظم(عج) خواهیم رسید.

یادآور می‌شود، در ادامه این جشن مکتب‌خانه هنر فیروزآباد به منظور اجرای برنامه‌های مشترک هنری میان شهرداری و شورای شهر فیروزآباد با حوزه هنری استان فارس گشایش یافت.
انتهای پیام

captcha