جلسه هماهنگی اجرای طرح ملی «تلاوت» در لرستان برگزار شد
کد خبر: 3837032
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵

جلسه هماهنگی اجرای طرح ملی «تلاوت» در لرستان برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ جلسه هماهنگی برگزاری طرح ملی «تلاوت» در لرستان، با حضور حسین مقدم‌کیا، دبیر ستاد طرح ملی تلاوت و منصور احمدی رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد لرستان، برگزار شد.

جلسه هماهنگی اجرای طرح ملی تلاوت در لرستان برگزار شدبه گزارش ایکنا از لرستان، امروز شنبه، دوم شهریورماه، جلسه هماهنگی برگزاری طرح ملی «تلاوت» در استان لرستان، با حضور حسین مقدم‌کیا، دبیر ستاد طرح ملی تلاوت و منصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، برگزار شد.
در این جلسه مقدمی‌کیا با ارائه توضیحاتی در رابطه با چگونگی اجرای این طرح، گفت: پرورش استعدادهای قرآنی به‌منظور تربیت چهره‌های بزرگ قرآنی، که در قرائت قرآن‌کریم، به‌عنوان قراء طراز اول جهان و کشور، مسلط به مفاهیم و دارای قرائت‌هایی با ویژگی معناگرا و اثرگذار و پایبند به اخلاق اسلامی و دارای تعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند، ازجمله اهداف اجرای این طرح است.
وی ادامه داد: این طرح می‌کوشد تا نسلی را بپروراند که همراه با داشتن مهارت‌های عالی در علوم و فنون مختلف تلاوت و قرائت قرآن بتواند اهداف قرآنی نظام جمهوری اسلامی را تحقق بخشد.
در ادامه منصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به تشکیل شورای قرآنی استان لرستان با حضور دستگاه‌های فرهنگی و قرآنی استان، گفت: جهت اجرای این طرح در سطح استان می‌توانیم از ظرفیت این شورا استفاده کنیم.

انتهای پیام

captcha