اجرای کاشی‌کاری گنبد آستان امامزادگان احمد و محمود(ع) دلفان
کد خبر: 3838173
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳

اجرای کاشی‌کاری گنبد آستان امامزادگان احمد و محمود(ع) دلفان

گروه فرهنگی ــ با تلاش اداره اوقاف دلفان و کمک‌های مردم و خیرین کاشی‌کاری گنبد آستان مقدس امامزادگان احمد و محمود(ع) در حال انجام است.

اجرای کاشی‌کاری گنبد آستان مقدس امامزادگان احمد و محمود(ع) دلفانبه گزارش ایکنا از لرستان، مسلم رضایی‌پور، معاون بهره‌وری اقتصادی اداره‌کل اوقاف استان، امروز، چهارشنبه، ششم شهریور در جمع خبرنگاران، گفت: پروژه کاشی‌کاری گنبد آستان مقدس امامزادگان احمد و محمود(ع) دلفان با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله اجرایی قرار دارد.

وی افزود: با اتمام اجرای کاشی‌کاری ساق گنبد و رسم‌بندی داخلی آن، پیشرفت فیزیکی پروژه احداث گنبد آستان مقدس امامزادگان احمد و محمود(ع) روستای باولین شهرستان دلفان به ۶۰ درصد رسید.

رضایی‌پور ادامه داد: در همین راستا و به‌منظور اجرای کاشی‌کاری نمای ایوان این بقعه متبرکه، عملیات اجرای شاسی‌کشی ایوان این آستان متبرکه نیز به اتمام رسیده و اجرای مابقی این پروژه در دست اقدام است.

وی اضافه کرد: تخریب ساختمان‌های فرسوده واقع شده در محدوده طرح جامع و آزادسازی بخش اول از ضلع شمالی این آستان مقدس، به‌منظور مهیا شدن شرایط برای اجرای طرح جامع، ازجمله اقدامات انجام گرفته توسط هیئت‌امنای پرتلاش، مدیریت و همکاران ساعی اوقاف و امور خیریه شهرستان دلفان است.

رضایی‌پور با تشکر از کمک‌های مردم و خیرین گفت: امید است با مساعدت‌ها و همت خیرین نیک‌اندیش، شاهد تسریع، تکمیل و اتمام پروژه‌های عمرانی این بقعه متبرکه به‌ویژه کاشی‌کاری گنبد باشیم.

انتهای پیام

captcha