جهت‌گیری دولت در انتخابات مشارکت و سلامت است
کد خبر: 3840315
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳

جهت‌گیری دولت در انتخابات مشارکت و سلامت است

گروه سیاست و اقتصاد ـ رئیس ستاد انتخابات استان فارس، جهت‌گیری دولت را در برگزاری انتخابات 4 رکن مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت برشمرد.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، پنجمین جلسه ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، اعضا و حضور فرمانداران شهرستان‌های فیروزآباد، قیرو کارزین و فراشبند امروز، 14 شهریورماه در دفتر معاونت سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری تشکیل شد.
در ابتدای این جلسه ابتدا کمیته‌های زیر مجموعه گزارش اقدامات انجام شده را ارائه کردند، سپس فرمانداران شهرستان‌های مذکور آخرین وضعیت، شرایط و تمهیدات پیش‌بینی شده برای برگزاری انتخابات را تشریح و در ادامه به بیان مشکلات و نواقص احصا شده پرداختند.
احمد احمدی‌زاده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و رئیس ستاد انتخابات استان ابتدا به دوره‌های آموزشی خاص بخشداران، کارشناسان انتخابات و کارشناسان فناوری اطلاعات، تقسیم‌بندی استان به 5 منطقه و اجرای آن در 4 منطقه (شمال، غرب، شرق و مرکز) و پنجمین منطقه هم در شهرستان‌های جنوبی که به زودی انجام خواهد شد، اشاره و آموزش دست‌اندرکاران و اشراف آنان به قانون انتخابات و وظایف محوله را گام مهمی در برگزاری انتخابات سالم و امن دانست.
وی بر ضرورت انسجام، همدلی و همراهی بین مسئولین اجرایی و نظارت انتخابات تأکید کرد و گفت: جهت‌گیری ما در انتخابات این است که 4 رکن مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت محقق شود.
رئیس ستاد انتخابات استان به موضوع تبلیغات زودهنگام کاندیداها اشاره و اضافه کرد: فرمانداری‌ها ضمن رصد، کنترل و مراقبت گزارش تخلفات احتمالی را به ستاد انتخابات استان جهت بررسی و پیگیری‌های بعدی اعلام کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در پایان، روند انجام شده، تمهیدات پیش‌بینی شده برای برگزاری انتخابات سالم با مشارکت حداکثری در دوم اسفند سال جاری در استان را مطلوب ارزیابی کرد.

انتهای پیام

 

captcha