رفتار اخلاق‌مدارانه جزء مطالبات مردم و مسئولان باشد
کد خبر: 3840751
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱

رفتار اخلاق‌مدارانه جزء مطالبات مردم و مسئولان باشد

گروه اجتماعی ــ رئیس کل دادگستری مازندران، گفت: باید اخلاق‌مداری جزء مطالبات جدی مسئولان از مردم و مردم از مسئولان باشد.

رفتار اخلاق‌مدارانه جزو مطالبات مردم و مسئولان باشدبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام اکبری، رئیس کل دادگستری مازندران، امروز  16شهریورماه در همایش «طلایه‌داران معروف» که در مجتمع اهل‌البیت(ع) ساری برگزار شد، گفت: مردم و مسئولان باید عامل به فرایض باشند و این رفتار را مردم از مسئولان و مسئولان از مردم مطالبه داشته باشند.
وی یکی از بهترین جلوه‌های کربلا را ولایتمداری دانست و افزود: حرکت ولایت‌مداری حضرت عباس(ع) برای همه درس است و امروز این ولایتمداری به طرز برجسته در رزمندگان مدافع حرم مشاهده می‌کنیم.
اکبری با بیان اینکه، اغلب انقلاب‌های دنیا به جهت نداشتن ولایت به شکست محکوم شدند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی با اقتدار تمام چهله اول انقلاب را پشت سر گذاشت و چهله دوم نیز بهتر از اول گذر خواهد کرد.
وی با بیان اینکه، باید اخلاق‌مداری جزء مطالبات مردم و مسئولان باشد، افزود: از هیچ شهروند و مسئولی قابل قبول نیست که خود را با دروغ اثبات و دیگران را با دروغ تخریب کند و این رفتار اخلاق مدارانه مطالبه جدی مسئولان از مردم و مردم از مسئولان است.
اکبری با بیان اینکه در استان مازندران توهین بالاترین آمار جرم در مازندران است و این سبب بداخلاقی می‌شود، تصریح کرد: تهدید نیز از جمله جرائم بالا در استان است و باید آستانه صبر و تحمل‌مان را افزایش دهیم و از ایجاد هزینه در دستگاه قضایی که با بیت‌المال اداره می‌شود پرهیز کنیم.
وی با بیان اینکه باید قانون‌مداری جزء مطالبات مردم و مسئولان باشد، گفت: قانون برای ما باید در بخش‌های مختلف فصل‌الخطاب باشد و ایجازه ندهیم بی‌قانونی موجب هدر رفت بیت‌المال و بی‌‌نظمی شود.
اکبری با اشاره به حجم بالای پرونده در محاکم قضای در مازندران، افزود: برخی قاضی‌ها در ماه گذشته بیش از200 پرونده وارده داشته که مهمترین علت این افزایش بی‌توجهی به قانون و بی‌نظارتی در اجرای قانون است که لازم است قانون را محترم بشماریم و به آن عمل کنیم.
لازم به ذکر است، در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام موسوی به مناسبت محرم به مداحی پرداخت.
انتهای پیام

captcha