عزاداری شب تاسوعای حسینی در بلاروس + عکس
کد خبر: 3841185
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹

عزاداری شب تاسوعای حسینی در بلاروس + عکس

گروه بین‌الملل ـ آیین سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) با حضور ارادتمندان به مکتب عاشورا در محل بیت الزهراء (سلام الله علیها) واقع در شهر مینسک، پایتخت بلاروس، برگزار شد.

به گزارش ایکنا از بلاروس؛ همزمان با سوگواری ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) در سراسر جهان، مراسم عزاداری سالار شهیدان در بلاروس با حضور ارادتمندان به مکتب عاشورا از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در مینسک و انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی در محل بیت الزهرا(س) برگزار شد.

در این مراسم روحانی که با حضور پرشور جمعی از دانشجویان، ایرانیان مقیم، کارگزاران جمهوری اسلامی ایران و  شیعیان دیگر کشورها برگزار شد، پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیزاده موسوی، عاشقان آن حضرت به سینه‌زنی و عزاداری پرداختند.
عزاداری شب تاسوعای حسینی در بلاروس + عکس
همچنین برنامه عزاداری‌های دهه اول ماه محرم با حضور دانشجویان ایرانی، ایرانیان مقیم و... در محل نمازخانه سفارت همه روزه بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و سخنرانی روحانی اعزامی از ایران حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی نیشابوری، استاد حوزه و دانشگاه، تا پایان این دهه ادامه خواهد یافت.
عزاداری شب تاسوعای حسینی در بلاروس + عکس
انتهای پیام
captcha