بازداشت وزیر امور قدس فلسطین از سوی اسرائیل  
کد خبر: 3844849
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

بازداشت وزیر امور قدس فلسطین از سوی اسرائیل  

گروه بین‌الملل ــ نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز، سوم مهرماه، در ادامه بازداشت‌های مکرر شهروندان فلسطینی، فادی الهدمی، وزیر امور قدس تشکیلات خودگردان، را بازداشت کردند.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری مستقل فلسطین «صفا»، گر‌وهی از نظامیان اسرائیلی که متشکل از نیروهای اطلاعاتی و ارتش بودند، بامداد امروز با حمله به منزل «فادی الهدمی»، وزیر امور قدس تشکیلات خودگردان فلسطین، وی را دستگیر کردند.
 
نظامیان صهیونیست همچنین با حمله به منزل «عدنان غیث»، استاندار قدس، او و فرزندش را برای بازجویی به اداره اطلاعات رژیم صهیونیستی منتقل کردند.
 
در کرانه باختری رود اردن نیز 7 جوان به بهانه مشارکت در اعتراضات فلسطینیان علیه شهرک‌نشینان و نیروهای رژیم اشغالگر اسرائیل دستگیر و برای انجام بازجویی به مقامات امنیتی تحویل داده شدند.
 
نیروهای اشغالگر در شهر «رام‌الله» واقع در کرانه باختری نیز با حمله به محله «رأس العین» این شهر، بمب‌های صوتی در میان معترضان فلسطینی پرتاب کردند.
 
این بازداشت‌ها به روستای «روجیب»، واقع در شرق رام‌الله نیز کشیده شد و دو تن از ساکنان این روستا پس از تفتیش منازلشان دستگیر شدند. همچنین، نظامیان اسرائیلی، بامداد امروز شماری از جوانان فلسطینی را در شهرهای نابلس و الخلیل بازداشت کردند.
 
انتهای پیام
captcha