شیراز؛ میزبان مسابقات سراسری قرآن و اذان ندسا
کد خبر: 3844974
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳

شیراز؛ میزبان مسابقات سراسری قرآن و اذان ندسا

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مرحله نهایی سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و اذان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شیراز برگزار می‌شود.

محسن نامدار، ارشد روابط عمومی مراكز نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برگزاری مسابقات قرآن ندسا در شیراز خبر داد و گفت: مرحله نهایی سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و اذان نیروی دریایی سپاه به میزبانی ارشد مراكز نیروی دریایی در شیراز برگزار می‌شود.
وی با بیان اینكه پادگان بعثت میزبان این دوره از مسابقات است، گفت: 180 نفر از برگزیدگان مرحله مقدماتی متشكل از نیروهای رسمی و وظیفه نیروی دریایی سپاه در این مسابقات رقابت دارند.
نامدار با اشاره به رشته‌های این مسابقات نیز گفت: این مسابقات در رشته‌های حفظ 5، 10، 15،‌20 جزء و كل قرآن، قرائت تحقیق و ترتیل، مفاهیم سطح یك و دو و اذان برگزار می‌شود.
وی زمان برگزاری این مسابقات را روزهای 5 تا 7 مهرماه جاری اعلام كرد و گفت: در روز جمعه، 5 مهرماه متسابقان پذیرش می‌شوند و مسابقات نیز طی روزهای 6 و 7 مهرماه برگزار می‌شود كه برای آن هم مراسم اختتامیه‌ای اجرا خواهد شد.
ارشد روابط عمومی مراكز نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فارس اظهار كرد: در این مسابقات 5 داور به نام‌های امیر فتح‌پور، عطاءالله امیدواری، محمدجواد هاشم‌زاده، سیدرضا نجیبی و محمود آسن به قضاوت خواهند پرداخت.
وی با بیان اینكه مرحله مقدماتی این مسابقات طی دو ماه گذشته در رده‌های نیروی دریایی سپاه برگزار شده است و برگزیدگان آن به این مرحله راه پیدا كردند، گفت: برگزیدگان این مرحله هم به مسابقات سراسری سپاه و برگزیدگان مرحله سپاه هم به مسابقات نیروهای مسلح راه پیدا خواهند كرد.
انتهای پیام

captcha