انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان جهاددانشگاهی و دانشگاه علمی ـ کاربردی فارس
کد خبر: 3845158
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان جهاددانشگاهی و دانشگاه علمی ـ کاربردی فارس

گروه اجتماعی ـ طی مراسمی تفاهم‌نامه همكاری میان جهاددانشگاهی و دانشگاه جامع علمی ـ كاربردی استان فارس به‌منظور توسعه همكاری‌های مشترك این دو نهاد به امضا رسید.

به گزارش ایكنا از فارس، در راستای توسعه همکاری‌های مشترک و فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و خدمات تخصصی تفاهم نامه همکاری فی‌مابین جهاد دانشگاهی و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس منعقد شد.
دانش‌منش، رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان فارس امروز، 4 مهرماه در خلال امضای تفاهم‌نامه همکاری ضمن ابراز خرسندی از فراهم كردن شرایط لازم جهت استفاده دانشجویان و کارمندان مراکز و دانشگاه جامع از خدمات تخصصی جهاددانشگاهی فارس، انعقاد تفاهم‌نامه مذکور را منشأ خیر و برکت برای هر دو نهاد دانست.
وی افزود: استفاده از ظرفیت های جهاددانشگاهی در بخش‌های مختلف و تخصصی و انعکاس اخبار توسط خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا می‌تواند در پیشبرد اهداف دانشگاه جامع علمی کاربردی مؤثر و مفید فایده باشد.
مظاهر بابایی، رئیس جهاددانشگاهی استان فارس نیز با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های جهاددانشگاهی بحث کارآفرینی است، گفت: تاکنون دوره‌ها و استارتاپ‌هایی در حوزه اشتغال و کارآفرینی توسط این نهاد برگزار شده است و با استفاده از توانمندی، ظرفیت و امکانات موجود می‌توان در حوزه کارآفرینی و اشتغال‌زایی با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی گام‌های مهم و مثمر ثمری برداشت.
وی بیان کرد: بهره‌مندی از امکانات، توانمندی‌های علمی و تخصصی، برگزاری دوره‌های آموزشی، ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه کارآفرینی و اشتغال به دانشجویان و کارمندان مراکز و دانشگاه علمی کاربردی استان بر اساس نیاز از موضوعات این تفاهم نامه است.
یادآور می‌شود، این تفاهم‌نامه در 4 ماده به‌مدت 3 سال بین دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی و جهاد دانشگاهی استان فارس منعقد شد.
انتهای پیام

captcha