برگزاری مسابقات قرآنی کارکنان سازمان تامین اجتماعی مازندران در بابلسر
کد خبر: 3845292
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸

برگزاری مسابقات قرآنی کارکنان سازمان تامین اجتماعی مازندران در بابلسر

فعالیت‌های قرآنی- مسئول برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات قرآنی تامین اجتماعی مازندران از برگزاری این دوره از مسابقات 21 مهرماه در شعبه بابلسر خبر داد.

برگزاری مسابقات قرآنی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در مازندرانسیدمحمدحسن رضایی، مسئول برگزاری مسابقات قرآنی تامین اجتماعی مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران اظهار کرد: این مسابقات در رشته‌ حفظ در سه سطح مختلف، هشت جزء اول، پانزده جزء اول و حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم برگزار می‌شود.
وی افزود: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت ترتیل و حفظ قرآن‌کریم در دو بخش آقایان و بانوان روز یکشنبه 21 مهرماه در شعبه بابلسر آغاز و تا عصر همان روز ادامه دارد.
رضایی با بیان اینکه، دوشنبه 22 مهر 98 از ساعت 14همزمان با سراسر کشور، مسابقات مفاهیم کارکنان تامین اجتماعی مازندران برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این مسابقات در دو بخش بیمه‌ای و درمانی برگزار می شود، و نفرات برگزیده در هر رشته جهت شرکت در مسابقات کشوری به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.
وی افزود: بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان تأمین اجتماعی در راستای گسترش و ترویج اندیشه‌های قرآنی و فرهنگ دینی و با تأسی از بیانات مؤکد مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآنی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha