آمادگی همه جانبه، تنها مختص نیروهای مسلح نیست
کد خبر: 3845539
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸

آمادگی همه جانبه، تنها مختص نیروهای مسلح نیست

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز با تأكید بر اهمیت حفظ آمادگی همه جانبه در مقابل دشمنان گفت: آمادگی همه جانبه، فقط مختص نیروهای مسلح نیست و همه اقشار ملت مخصوصاً جوانان باید آمادگی مقابله در برابر تهدیدات را داشته باشند.

به گزارش ایكنا از فارس، موسی زارعی، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز امروز، 6 مهرماه در صبحگاه مشترك بسیج دانش‌آموزی كه این ناحیه از سپاه برگزار شد، گفت: شهید و شهادت از بالاترین کمالات انسانی بوده و توسعه و ترویج فرهنگ شهادت بالاترین مصداق انجام وظیفه است.
وی افزود: آموزش پرورش نقش کلیدی در همه اموراجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه دارد و اگر بخواهیم جامعه پاک و سالمی داشته باشیم باید این اقدام ابتدا از طریق آموزش و پرورش آغاز شود.
زارعی بیان كرد: دوران دفاع مقدس یک تجربه ارزشمند برای ما بود البته به ارزانی به‌دست نیامد به قیمت بیش از ۲۰۰ هزار شهید و بیش از ۵۰۰ هزار جانباز و میلیون ها نفر جمعیت پای کار آمدند تا پیروزی از آن ماشد .
فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینكه امسال به چهلمین سال پیروزی انقلاب دست یافته‌‌ایم و از سال و ماه‌های قبل مقتدرتر و با شهامت‌تر از گذشته هستیم، خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما دانش‌آموزان امیدهای رهبر فرزانه انقلاب و سربازان نظام هستید و رهبری و ولایت به شما افتخار می‌كند.
وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در بیش از ۷۵ درصدِ عملیات‌ها پیروز شدند، گفت: نتیجه هشت سال مقاومت اقتدار کشور و حفظ تمامیت ارضی بود.
زارعی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم یادآور شد: آمادگی همه جانبه، فقط مختص نیروهای مسلح نیست و همه اقشار ملت مخصوصا جوانان این آمادگی را باید داشته باشند که در برابر تهدیدات طبیعی آمادگی لازم را داشته باشند.
فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز در ادامه به برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: ذات برنامه در بسیج دانش‌آموزی عمدتاً سمت و سوی فرهنگی دارد و امیدواریم با این روش‌ها و برنامه‌ها بتوانیم ارزش‌ها و مفاهیم اسلامی را در درون نسل جوان (نسل سوم) جامعه که فاصله زیادی تا نسل انقلاب دارند، ایجاد کنیم.
وی، بسیج دانش‌آموزی را پل ارتباطی برای ایجاد رابطه بین این قشر از جامعه و دوران انقلاب و دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: در تلاشیم تا با اجرای برنامه‌های فرهنگی در بسیج دانش‌آموزی بتوانیم دام‌های سمی و رنگین دشمن را خنثی کنیم و دانش‌آموزان را از این دام‌ها مصون بداریم.
این فرمانده نظامی یادآور شد: دشمن با تحریم‌های خود کاری را از پیش نمی‌برد و ما مقاومتر از همیشه همپای نظام و دولتمردان قدم می‌گذاریم.
انتهای پیام

captcha