قرآنیان به‌صورت خودجوش فعالیت‌های فرهنگی را دنبال كنند
کد خبر: 3845861
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸

قرآنیان به‌صورت خودجوش فعالیت‌های فرهنگی را دنبال كنند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون تبلیغات و روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهمیت نقش فرهنگ را در بیانات مقام معظم رهبری یادآور شد و از قرآنیان خواست تا به‌صورت خودجوش و داوطلبانه در فعالیت‌های فرهنگی مشاركت داشته باشند.

قرآنیان به‌صورت خودجوش فعالیت‌های فرهنگی را دنبال كنند

به گزارش ایكنا از فارس، ناوسالار يكم شهرام عسکریان، معاون تبلیغات و روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز، 7 مهرماه در مراسم اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن ندسا كه در شیراز برگزار شد، اهمیت نقش فرهنگ را در بیانات مقام معظم رهبری یادآور شد و گفت: معظم‌له بر روی توجه به فرهنگ، اقتصاد و علم تأكید فراوانی دارند چرا كه این مسائل می‌توانند برای كشور اقتدارآفرین باشند.
وی با بیان اینكه در بحث فرهنگ نیاز به كار جدی داریم، گفت: مقام معظم رهبری بر روی كارهای خودجوش فرهنگی و عناصری كه این قبیل فعالیت‌ها را انجام می‌دهند، توجه جدی دارند و قرآنیان هم می‌توانند به‌صورت خودجوش و داوطلبانه كارهای فرهنگی را دنبال كنند.
عسكری همچنین اهمیت نقش رسانه را یادآور شد و گفت: تمام اتفاقاتی كه در دنیا رخ می‌دهد یک طرف آن رسانه است و اگر رسانه به کمک ما نیاید بسیاری از مردم چه در درون و چه در خارج از كشور از خدمات و اقتدار نیروهای مسلح کمتر اطلاع پیدا خواهند کرد.
وی اظهار كرد: در استان فارس مراكز مختلف نیروی دریایی سپاه اعم از پادگان‌های موشكی، نظامی، آموزشی، بیمارستان‌ها و مراكز درمانی و غیره فعالیت می‌كنند كه نیاز است رسانه‌های این استان ارتباط و تعامل خوبی با این مراكز داشته باشند تا بتوانیم انعكاس خوبی از فعالیت‌های فرهنگی آنان داشته باشیم.
معاون تبلیغات و روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن ندسا اشاره كرد و گفت: این مسابقات با حضور برترین‌های دوره مقدماتی از تمام رده‌های مختلف نیروی دریایی در نقاط مختلف کشور برگزار شده است.
عسكریان یادآور شد: به نفرات ممتاز نیروی دریایی سپاه که موفق به کسب رتبه برتر در مسابقات سراسری سپاه شوند نفر اول سفر كربلا، دوم سفر مشهد و سوم سفر قم اهدا مي‌‌شود. 

انتهای پیام

captcha