احداث ۱۷ واحد مسکونی مددجویان ملایر به‌همت گروه‌های جهادی
کد خبر: 3846810
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳

احداث ۱۷ واحد مسکونی مددجویان ملایر به‌همت گروه‌های جهادی

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ناحیه ملایر از احداث و تحویل ۱۷ واحد مسکونی مددجویان ملایر به‌همت گروه‌های جهادی خبر داد.

احداث و تحویل ۱۷ واحد مسکونی مددجویان ملایر به‌همت گروه‌های جهادیبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع)، سیدجواد حسینی، فرمانده سپاه ناحیه ملایر در رزمایش جهادی بسیج سازندگی ملایر اظهار کرد: به همت گروه‌های جهادی سپاه ناحیه ملایر و خیران ۱۷ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان همزمان با هفته دفاع مقدس تعمیر و بازسازی و تحویل متقاضیان زیر پوشش این نهادها شد.
وی افزود: از ۱۷ واحد احداثی، تعمیری و بازسازی مددجویان زیرپوشش، ۱۵ واحد مربوط به مددجویان بهزیستی و ۲ واحد مربوط به مددجویان کمیته امداد است.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر اظهار کرد: اعتباری افزون بر ۷۰۰ میلیون ریال برای تعمیر، مرمت، بازسازی و احداث این تعداد واحد مسکونی مددجویان زیر پوشش هزینه شد که برای تعمیر و بازسازی واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی بدون دریافت تسهیلات از ظرفیت گروه‌های جهادی و خیران استفاده کردیم.
وی ادامه داد: این تعداد واحدهای مسکونی مددجویان در روستاهایی همچون بیغش، گرجایی، موداران، بهاره، حسن کوسج، حاجی آباد، کهریز ناظم، طجر علوی و آبدر تعمیر و بازسازی شده است که در مابقی روستاها نیز این طرح در دست اجرا است.
حسینی عنوان کرد: با توجه به خسارت‌هایی که سیل فروردین امسال به منازل مسکونی وارد کرد، سپاه ناحیه ملایر در قالب گروه‌های جهادی تعمیر، بازسازی و احداث ۷۰ واحد مسکونی را زیر پوشش قرار داد.
وی افزود: از این تعداد ۱۵ واحد مسکونی به صورت تعمیری بود که بدون هیچگونه بودجه و اعتباری توسط حوزه‌های مقاومت تعمیر شد.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: سه واحد مسکونی تکمیل و به‌زودی بهره‌برداری می شود و عملیات اجرایی مابقی واحدها نیز با سرعت و پیشرفت خوبی در دست اجرا است.
وی گفت: با کمک و حمایت‌های خوب فرمانداری ویژه ملایر، بهزیستی و کمیته امداد توانستیم اقدامات خوبی به مردم و خسارت‌های سیل انجام دهیم.
حسینی ضمن تقدیر از تلاش‌های خالصانه گروه‌های جهادی در تعمیر و بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیلاب افزود: اقدامات عمرانی در زمینه دیوارکشی، مرمت سقف، کف‌سازی، تعمیر سرویس‌های بهداشتی و ایزوگام در حال انجام است.
در ادامه این آئین کارگاه میناکاری با ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار و ۲۰ هنرآموز توسط کانون بسیج هنرمندان و بسیج سازندگی در ملایر افتتاح شد.

انتهای پیام
captcha