بسیجیان در بهترین وضعیت آمادگی برای دفاع از اسلام و انقلاب قرار دارند
کد خبر: 3847165
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴

بسیجیان در بهترین وضعیت آمادگی برای دفاع از اسلام و انقلاب قرار دارند

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس توسط گردان‌های بسیج گفت: بسيجيان در ايران اسلامي در بهترين وضعيت امید و آمادگي براي دفاع از كيان اسلام، انقلاب و اعتقادات ملت ايران قرار دارند.

به گزارش ایکنا از فارس، مجید علی‌پور، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز امروز، 2 مهرماه در رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس این ناحیه از سپاه ضمن تشکر از حضور بسیجیان و مسئولان گفت: رزمایش الی بیت‌المقدس دارای دوپیام برای دوستان و دشمنان خود است.
وی افزود: رزمايش امروز موجب اميدواري دوستان و نااميدی دشمنان مي‌شود چرا که بسيجيان در ايران اسلامي در بهترين وضعيت امید و آمادگي براي دفاع از كيان اسلام، انقلاب و اعتقادات ملت ايران قرار دارند.
علی‌پور ادامه داد: رزمایش بزرگ الی بیت المقدس سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز پیام روشن و قاطع برای دشمنان دارد که اکنون قطره کوچک از بسیجیان در منطقه دور هم جمع شدند تا توان رزمی را به نمایش بگذارند.
فرمانده سپاه بقیة‌الله(عج) شیراز با اشاره به حضور و آمادگی صد درصدی بسیجیان در اضافه کرد: رزمایش امروز به استعداد 10 گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر این رزمایش بزرگ با هدف دفاع از کوی و برزن، کمین، ضد کمین، تور ایست و بازرسی، تاکتیک عملیات مقابله با ناآرامی‌ها، تجمع‌های غیر قانونی، عملیات روانی و تعقیب و گریز اجرا شد.

انتهای پیام 

انتهای پیام
captcha