«پرواز سرخ»؛ روایت زندگی یک شهید به قلم همسرش
کد خبر: 3847879
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵

«پرواز سرخ»؛ روایت زندگی یک شهید به قلم همسرش

گروه فرهنگی- کتاب «پرواز سرخ» زندگینامه شهید «برات‌اله مسکنی» معاون فرمانده گروهان در دوران دفاع مقدس است که ویژگی‌های این شهید را به قلم همسرش بازگو می‌کند.

«پرواز سرخ»؛ روایت زندگی یک شهید به قلم همسرش

به گزارش ایکنا از البرز، مولف این کتاب که توسط انتشارات آوای ویانا در شمارگان یک هزار نسخه منتشر شده، «فاطمه نصیری‌شکوه» همسر شهید مسکنی است و «نسیم عبدی»، نوژن گرافیک و «مجید اورعی» نیز به ترتیب عهده‌دار ویراستاری، صفحه‌آرایی و طراحی جلد آن شدند.
نویسنده کتاب در بخشی از مقدمه آورده است: او(شهید مسکنی) همواره آرزوی شهادت داشت و اکنون این سرباز فداکار اسلام، مزد زحمات ارزشمند خود در راه خدا را دریافت نموده و به آرزویش نائل گردیده است.
هدف از نوشتن این کتاب توصیف و بیان ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی و مذهبی از جمله اخلاص، استقامت، شجاعت، مردمی بودن و دیگر خصوصیات نیکو از آن شهید بزرگوار است.
عنوان‌های محتوای کتاب پرواز سرخ شامل سلام بر شهدا، دلنوشته‌های همسر و زندگینامه شهید، خاطرات والدین و همرزمان، وصیت نامه، شرح مختصری از خصوصیات و ویژگی‌های اخلاقی شهید، نحوه شهادت و تصاویر است .
این کتاب سال ۱۳۹۸ در ۷۷ صفحه روانه بازار نشر شده و علاقه‌مندان برای تهیه آن می‌توانند با شماره ۳۴۴۲۱۵۸۹ در کرج (۰۲۶) تماس حاصل کنند.
شهید «برات اله مسکنی» اول فروردین ۱۳۴۳ در تهران دیده به جهان گشود و ۲۵ اسفند ۱۳۶۳ در جزیره مجنون با لبیک گفتن به دعوت حق، به درجه رفیع شهادت نائل شد.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha