فعالیت ۳۶ کانون فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز
کد خبر: 3848221
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵

فعالیت ۳۶ کانون فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، از فعالیت ۳۶ کانون فرهنگی و دانشجویی در این دانشگاه خبر داد و گفت: اکثر دانشجویان در زمینه‌های فرهنگی و هنری فعال هستند.

فعالیت ۳۶ کانون فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مهدی نظری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز روز گذشته، 15 مهرماه در جشن دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه با بیان این‌که دانشگاه علوم پزشکی تبریز از سال ۸۰ به بعد توسعه‌ زیرساختی نداشته است، گفت: طی سال‌های گذشته ظرفیت دانشجویی دانشگاه دو برابر شده است، بر همین اساس در آینده‌ای نزدیک بزرگ‌ترین خوابگاه دخترانه‌ دانشگاه علوم پزشکی تبریز با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به عمده فعالیت‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، اظهار کرد: این معاونت زمینه‌های رفاهی را برای دانشجویان فراهم می‌کند، مدیریت دانشجویی ارائه‌ خدمات اولیه از جمله ارائه‌ی خوابگاه، تغذیه و صندوق رفاه را بر عهده دارد.

نظری از فعالیت ۳۶ کانون فرهنگی و دانشجویی و وجود 104 نشریه‌ فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد و گفت: اکثر دانشجویان علوم پزشکی تبریز در این زمینه‌ها فعال هستند، مدیریت تربیت بدنی نیز مسئولیت ارائه‌ی واحدهای تربیت بدنی، تشکیل تیم‌ها و ورزش همگانی را بر عهده دارد.

وی با بیان این‌که روح سالم در بدن سالم قرار دارد، گفت: اگر سلامت جسمی دانشجویان تامین شود، در پیشرفت تحصیلی نیز دچار مشکل نخواهند شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به برنامه‌های غذایی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، افزود: طی ماه آتی، منوی سوم با میوه و سبزیجات به منوی غذایی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز اضافه می‌شود.

انتهای پیام
captcha