امروز هیچكدام از اركان مساجد وظایف خود را به درستی نمی‌دانند
کد خبر: 3848494
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷

امروز هیچكدام از اركان مساجد وظایف خود را به درستی نمی‌دانند

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی فقیه در استان كهگیلویه و بویراحمد با بیان اینكه امروز هیچكدام از اركان مساجد وظایف و حدود اختیارات خود را نمی‌دانند، گفت: آموزش ارکان مسجد برای متصدیان آن‌ها بسیار مهم است.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملك‌حسینی، نماینده ولی فقیه در استان كهگیلویه و بویراحمد امروز، 16 مهرماه در اولین جلسه شورای سیاستگذاری امور مساجد استان فارس گفت: یکی از مشکلات اساسی مساجد ما این است که امامان جماعت، هیئت‌امنا و ارکان مساجد، قواعد و وظایف و حدود اختیارات خود را به درستی نمی‌دانند بنابراین آموزش ارکان مسجد برای متصدیان آن‌ها بسیار مهم است.
وی با اشاره به تشكیل شورای سیاستگذاری امور مساجد استان فارس افزود: اگر این شورا حق دارد بر قوانین حاشیه بزند، سنت گذشته و قانون جدید هیچ‌کدام احیاگر مساجد نیست، تبیین شاخص‌ها و مدیریت آن وظیفه این شوراست.
آیت‌الله ملك‌حسینی اظهار كرد: در اوایل انقلاب کانونی به نام احیای مساجد داشتیم که امروز چندان دیگر موفق نیست، لذا باید نظامی از این جمع داشته باشیم که اتفاقات گذشته در این مورد تکرار نشود.
نماینده مردم كهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آموزش امامان جماعت و ارکان مسجد نیز به عنوان یک نیاز اساسی مورد تأکید است.

انتهای پیام
captcha