سندی دال بر شهادت امام موسی صدر نداریم
کد خبر: 3848574
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹
حورا صدر در گفت‌وگو با ایکنا:

سندی دال بر شهادت امام موسی صدر نداریم

گروه سیاست و اقتصاد ــ حورا صدر، دختر امام موسی صدر گفت: ما هیچ سندی دال بر شهادت پدر نداریم و همچنان امیدواریم که خبر امیدوارکننده‌ای از ایشان به ما برسد.

سندی دال بر شهادت امام موسی صدر نداریمحورا صدر، دختر امام موسی صدر، در گفت‌وگو با ایکنا از قم، در مورد آخرین اخبار از وضعیت پدر گفت: در ایام انقلاب لیبی هم اطلاعاتی وجود داشت که ایشان در فلان روز و فلان مکان بودند. بنابراین اطلاعاتی وجود دارد که می‌توان به آن اعتماد کرد؛ لذا نمی‌توانیم بحث شهادت را مطرح کنیم.

وی افزود: بعد از سقوط لیبی همچنان پیگیر بودیم؛ برخی شاهدان دوره قذافی و همچنین بسیاری از دولتمردان مورد بازجویی قرار گرفتند که امیدواریم به نتیجه برسد.

حورا صدر در پاسخ به این سؤال که تا چه اندازه احتمال شهادت امام موسی صدر را می‌دهید، گفت: هیچ سند و مدرکی در این زمینه نداریم و حتی در حال حاضر که دولتمردان لیبی می‌خواهند پرونده را به نحوی ببندند آن‌ها هم هیچ سندی دال بر شهادت ارائه نکرده‌اند.

وی افزود: این موضوع در حالی است که آن‌ها تلاش خود را هم تا حدود زیادی کرده‌اند ولی به سند و مدرکی دال بر شهادت نرسیده‌اند که بتوانند مسئله شهادت را بیان کنند. به همین دلیل می‌گوییم اگر مدرکی داشتند اعلام و اطلاع‌رسانی می‌کردند.

حورا صدر اظهار کرد: همچنان منتظریم که خبر خوشی از ایشان به ما برسد و امیدواریم خداوند امید ما را ناامید نمی‌کند.

انتهای پیام
captcha