۶۹ معلم مؤلف لرستانی تجلیل شدند
کد خبر: 3848792
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷

۶۹ معلم مؤلف لرستانی تجلیل شدند

گروه فرهنگی ــ طی مراسمی از ۶۹ معلم مؤلف لرستانی امروز، هفدهم مهر در خرم‎آباد تجلیل به عمل آمد.

69 معلم مؤلف لرستانی تجلیل شدندبه گزارش ایکنا از لرستان، در مراسم تجلیل از معلمان مؤلف لرستان که امروز ،چهارشنبه، هفدهم مهر در سالن گروه‌های آموزشی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان برگزار شد، خیرالله خیرایی، معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش لرستان با بیان اهمیت و جایگاه تولید دانش در عصر کنونی و پژوهش‌محور نمودن آموزش و پرورش، گفت: معلمین موتور محرکه تولید دانش در آموزش و پرورش بوده و نقش ارزنده‌ای در یادگیری و موفقیت دانش‌آموزان دارند.

شاهین بیرانوند، رئیس گروه بررسی محتوا نیز در این مراسم، با اشاره به شاخه‌های مختلف پژوهش و این‌که پژوهش دارای تنوع و شاخه‌های مختلفی است پژوهش بنیادی، کاربرد و پژوهش در عمل است، اضافه کرد: بی‌شک مؤلفین و معلمین مهم‌ترین سرمایه علمی و فرهنکی در دستگاه تعلیم و تربیت محسوب می‌شوند.

وی افزود: جامعه باید برپایه علم و دانش اداره شود بر همین اساس باید از فرهنگیان و کسانی‌که اهل قلم و کتاب هستند، حمایت شود.

بیرانوند با بیان این‌که یک نویسنده در جامعه دارای جایگاه مطلوبی است، ادامه داد: نویسنده در زمینه تخصص و دانش خود با تحقیق به موفقیت بیشتر می‌رسد، در بین اهالی علم شناخته‌تر می‌شود، با نوشتن به رضایت شخصی و اجتماعی می‌رسد، نوشتن کتاب به او فرصت داشتن یک تریبون شخصی می‌دهد، با نوشتن به سخنگوی عمومی در زمینه شغلی خود تبدیل می‌شود.

در ادامه این مراسم، با اهدا هدایا و لوح تقدیر از 69 معلم مؤلف لرستانی تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha