برگزاری پيش اجلاسيه نماز در مدارس مازندران
کد خبر: 3849004
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸

برگزاری پيش اجلاسيه نماز در مدارس مازندران

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران از برگزاری پیش اجلاسیه نماز در بیش از ۴ هزار مدرسه مازندران خبر داد.

برگزاری پيش اجلاسيه نماز در مدارس مازندرانمحمود تنها، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، از برگزاری پيش اجلاسيه نماز مدرسه‌ای، 20 آبان‌ماه در هفته وحدت خبر داد و اظهار کرد: آموزش و پرورش مازندران در اجرای سخنان رهبر انقلاب مبنی بر اینکه؛ «مدارس را مزین کنید به نمازخوانی نوجوانان؛ این برترین تضمین برای سلامتی آینده‌ جامعه است»؛ فراخوان بیست و ‌هشتمین اجلاس سراسری نماز را با موضوع (نماز و مدرسه) به مدارس استان ارسال کرد.

وی افزود: اجلاس سراسری نماز بزرگترین رویداد فرهنگی- دینی کشور است و اهمیت آن تا به حدی است که مقام معظم رهبری هر ساله برای برگزاری این اجلاس پیام می‌دهند و این نشان از اهمیت این موضوع دارد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران، تصریح کرد: هدف از برگزاری اجلاس نماز امسال ترویج بيشتر فرهنگ نمازخوانی در بین دانش‌آموزان است.

وی برگزاری اجلاسيه سراسری نماز در بيش از 4 هزار مدرسه مازندران، را موجب زيبايي و طراوت نمازخانه‌های مدارس دانست و افزود: ما به دنبال ارائه خدماتی هستیم که باعث شود نماز در مدارس رونق بیشتری پیدا کند.چرا كه نماز وسیله پرورش فضایل اخلاقی و تکامل معنوی انسان است.

تنها گفت: انتظار داريم که برگزاری هر چه باشکوه، اجلاسیه نماز مدرسه‌ای، دغدغه‌های اصلی همه مدیران مدارس شود و همگان جهت اجراي زيباتر اين مهم كمك كنند.

انتهای پیام
captcha